انگیزه شنواری به خاک سپرده شد

گزارشگر:سه شنبه 28 دلو 1393 - ۲۷ دلو ۱۳۹۳

mnandegar-3انگیزه شینواری عضو فعال شورای ولایتی ننگرهار که هفته گذشته در انفجاری در شهر جلال‌آباد به شدت زخمی شده بود، درگذشت.
جنازۀ بانو شنواری روز گذشته در ولایت ننگرهار به خاک سپرده شد.
ذبیح‌الله زمری عضو شورای ولایتی ننگرهار به بی‌بی‌سی گفت که انگیزه شینواری نیمه‌های شب گذشته در بیمارستانی در کابل درگذشته است.
آقای زمری گفت که بانو شینواری پس از رویداد سه شنبه ۲۱ دلو در مرکز ننگرهار در اثر انفجار بمب مقناطیسی هر دو پای خود را از دست داده بود و ظاهراً به دلیل از دست دادن خون زیاد جان باخته است.
مسوولان بیمارستان سردار محمد داوود خان که خانم شینواری در آن بستری بود، هنوز در این مورد چیزی نگفته اند.
در رویداد سه شنبه هفته گذشته افراد ناشناس موتر حامل انگیزه شینواری عضو شورای ولایتی ننگرهار را بمب گذاری کردند و در اثر انفجار بمب راننده خانم شینواری کشته شد.
مقام های پولیس ننگرهار در آن زمان گفتند که در این رویداد انگیزه شینواری و چهار نفر دیگر زخمی شده اند.
انگیزه شینواری از اعضای جوان شورای ولایتی ننگرهار در پنج سال گذشته به عنوان نماینده شورای ولایتی ننگرهار مشغول کار بود و در دور دوم انتخابات شوراهای ولایتی نیز برنده شده بود.
انگیزه شینواری پیش از این که به عنوان نماینده شورای ولایتی انتخاب شود در رادیوی محلی ننگرهار و رادیوی خصوصی کلید کار می‌کرد.
پولیس هنوز عاملان بمب گذاری به موتر حامل خانم شینواری را شناسایی نکرده و کسی در ارتباط با این بمب‌گذاری بازداشت نشده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.