سفیر بریتانیا به داکتر عبدالله: دورۀ خدمتم در کابل فراموش ‎ناشدنی است

گزارشگر:چهار شنبه 6 حوت 1393 - ۰۵ حوت ۱۳۹۳

mnandegar-3رییس اجرایی دولت وحدت ملی روز گذشته در ضیافتی تودیعی که به مناسبت خداحافظی با آقای ریچارد ستگ سفیر بریتانیا در افغانستان در قصر سپیدار برگزار شده بود، از کمک‌ها و قربانی‌های کشور بریتانیا در افغانستان و نقش آقای ریچارد ستگ در انکشاف روابط میان دو کشور قدردانی کرد.
براساس خبرنامۀ ریاست اجرایی، داکتر عبدالله در این دیدار گفت: روابط نیک با کشور بریتانیا برای افغانستان از اهمیت فوق‌‎العاده برخوردار است. از کمک‌ها و قربانی‌های این کشور در افغانستان قدردانی می‌کنیم. از نقش شما به عنوان سفیر بریتانیا در بهبود و استحکام روابط میان افغانستان و بریتانیا تشکر می‌کنیم. شما در کمک به افغانستان و رسیده‌گی به مشکلات این کشور در شرایط دشوار نقش سازنده ایفا کردید.
رییس اجرایی در ادامه صحبت‌هایش افزود: برای شما موفقیت و سلامتی آرزو می‌کنیم و امیدواریم خلف شما در افغانستان با ادامۀ راه شما در بهبود روابط و همکاری میان دو کشور این مسیر را ادامه دهد.
سفیر بریتانیا در افغانستان با سپاسگزاری از رییس اجرایی و مردم افغانستان دورۀ خدمت خویش در این کشور را از دوره‌های تاریخی و فراموش ناشدنی در زنده‌گی سیاسی خویش خوانده گفت: بریتانیا به روابط خویش با افغانستان اهمیت فراوان قایل است. در کنار متحدان بین‌المللی خویش آماده هستیم حکومت وحدت ملی و مردم این کشور را در عرصه‌های مختلف یاری رسانیم.
سفیر بریتانیا در ادامۀ صحبت‌هایش ابراز امیدواری نمود تا روابط میان دو کشور استحکام و گسترش بیشتر یابد و افغانستان و بریتانیا برای تحقق اهداف مشترک و مبارزه با تهدیدات علیه صلح و نظم جهانی همکاری نمایند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.