نگـرانی شدید از وضعیت کشـور -در نشست بنیاد شهید مسعود

- ۲۱ ثور ۱۳۹۴

سه شنبه ۲۲ ثور ۱۳۹۴

 

جمعی از بزرگان و چهره‎های سیاسی ولایت پنجشیر در دیدار با احمد ولی مسعود رییس عمومی بنیاد شهید مسعود، پیرامون وضعیت نگران‌کنندۀ سیاسی و امنیتی کشور، دیدار و گفت‎وگو کردند.
در این دیدار که روز گذشته در مقر بنیاد شهید مسعود در کابل برگزار شد، اشتراک‎کننده‎گان نگرانی‎های شان را از گسترش نا امنی mnandegar-3در کشور با احمد ولی مسعود در میان گذاشتند.
آنان با بررسی وضعیت سیاسی و امنیتی کشور و تهدیدها و چالش‎های نگران‎کنندۀ پیش‎رو، طرح‎ها و پیشنهادهای شان را ارایه کردند.
این فعالان سیاسی در این نشست گفتند که باید برنامه‏ها و راه‎کارهایی را به هدف جلوگیری از رفتن کشور به سوی بحران و ایجاد بستر مطمین در کشور روی دست گرفته شود و اقداماتی به هدف سلامت افغانستان اتخاذ گردد.
شرکت‎‏کننده‎گان گفتند که با توجه به حساسیت شرایط موجود باید مردم مطمین شوند که کشور به سوی بحران و هرج و مرج سقوط نخواهد کرد.
وضعیت امنیتی کشور اخیراً به گونۀ بی‎پیشینه خراب شده است. تروریستان در شماری از ولایت‎ها، جنگ‌های چریکی خویش را به جنگ جبهه‎یی عوض کرده‎اند. برخی از شهروندان و چهره‎های سیاسی، حلقاتی را در درون دولت متهم به گسترش نا امنی و بحران ساخته‌اند. اتهامی که رییس اجرایی دولت وحدت ملی آن را به شدت رد کرد.
نگرانی از بحران امنیتی سبب شده است که شخصیت‏های سیاسی کشور به فکر راه و چاره بیافتند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.