رییس‌جمهور در پکتیا به سربازان ارتش: بده کار شما هستم

- ۲۹ سرطان ۱۳۹۴

دو شنبه ۲۹ سرطان ۱۳۹۴

 

ماندگار-

رییس‌جمهور غنی به‌منظور بررسی وضعیت امنیتی و تبریکی عید سعید فطر به مأموران قول اردوی ۲۰۳ تندر به ولایت پکتیا سفر کرد.
رییس جمهور حین دیدار با منسوبین این قول اردو، با ستایش از فداکاری‌های نظامیان کشور گفت، مردم به صورت عام و من به صورت خاص بده کار شما هستیم.
آقای غنی ضمن دعا به روح شهدای ارگان‌های امنیتی کشور افزود: اکرامیه شهدا را دو چند کرده و به خاطر کمک به فرزندان و خانواده شهدا صندوق اعانه ساخته ایم.
mnandegar-3آقای غنی اطمینان داد که در کنار آوردن تغییرات در سطوح مختلف نظام در بخش امنیتی و دفاعی کشور نیز تغییرات اساسی خواهد آورد تا نظامیان کشور به گونه مسلکی ترفیع کنند.
او خطاب به منسوبین قول اردوی ۲۰۳ تندر گفت: فرزند غریب مطمین باشد که به‌گونه تدریجی و اصولی رییس ستاد ارتش کشور خواهد شد.
رییس جمهور در این سفر با بزرگان قومی، علمای دینی، نماینده‌گان شورای ولایتی و والی پکتیا نیز دیدار کرد و به بررسی وضعیت امنیتی این ولایت پرداخت.
رییس جمهور بعد از شنیدن پیشنهادات بزرگان پکتیا گفت: خواست مشترک ما صلح است، تلاش می‌کنم تا به این خواسته برسیم و در این بخش راهکار ما واضح است.
او خطاب به بزرگان قومی پکتیا گفت که خواست‌های شما برحق است، شما به کابل بیایید، در آنجا وزرای مربوطه را می‌خواهم تا با در نظر داشت امکانات موجود در بخش‌های زیربنایی با شما کمک کنند.
آقای غنی همچنان گفت: صلح با طالبان عزم و اراده می‌خواهد و این راه درازی است که ما با عزم و حوصله در این بخش کار می‌کنیم و به همسن نسبت است که در هشت ماه گذشته، اجماع منطقه‌یی و جهانی را به میان آوردیم.
رییس جمهر غنی گفت: ساختن سرک‌ها، بندها و کارهای تعمیراتی به وقت و امکانات بیشتر نیاز دارد که در سال جاری وزارت آب و برق ظرفیت ساخت بندها را ندارد؛ می‌خواهم که یکبار وزارت را به پا ایستاد کنم و بعد برای شما کار کنم، تمام کارها در یک روز نمی‌شود، مگر در چهار سال بعد پکتیا باید به گونه اساسی تغییر کند.
آقای غنی از اشتراک مردم پکتیا در انتخابات گذشته ریاست جمهوری ستایش کرد و گفت: شما این وطن را نگه داشته و نگه می‌دارید و شما برای ساختن کشور نظریات خوب دارید که مشترکاً آن را عملی خواهیم کرد.
رییس جمهور در بایان این سفر از سربازان مجروح قول اردوی ۲۰۳ دیدار کرده و به آنان کمک نقدی کرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.