احمد مسعود: طالبان به هیچ تعهد خود به غیرقرارداد خود با آمریکا عمل نکرده‌اند.





حملات وحشیانۀ تروریستان حس انتقام را در میان مردم بیشتر می‎سازد

- ۱۸ اسد ۱۳۹۴

ریاست اجرایی می‎گوید که حملات انفجاری و انتحاری اخیر در کابل، حس انتقام را در میان مردم و نیروهای امنیتی بیشتر می‎سازد.
ریاست اجرایی با پخش خبرنامه‎‌یی گفته است که این حملات پیش از هر چیز تلاشی ناکام برای جبران شکست و روسیاهی در مقابل نیروهای دفاعی و در افکار عمومی و باور مردم آزاده و با عزت افغانستان است. دشمنان جنایت کار مردم افغانستان با انجام حلمه‌های ددمنشانه آخرین تلاش‌های ناکام را با تمام قصاوت و بی‌رحمی وحشیانه برای بقای mnandegar-3سیاه‌کاری‌های خویش به اجرا گذاشتند و در این هراس‌افگنی بر جان، مال، عزت و آرامش مردم از هیچ چیزی دریغ نکردند.
در این خبرنامه آمده است: این تروریستان وحشی با انجام دو حمله در شهر کابل یکبار دیگر ثابت کردند که دیگر از دایره انسانیت و اسلامیت بیرون اند و هیچ مرز و محدودیتی برای دشمنی با مردم مسلمان و بی‌گناه افغانستان نمی‌شناسند و از کودکان بی‌دفاع تا زنان و مردان بی‌گناه کشور را بی‌رحمانه هدف حمله‌های ددمنشانه قرار می‌دهند.
براساس این خبرنامه، اما،  این تروریستان وحشی، آنقدر بیچاره و شکست خورده هستند که حتی نمی‌دانند با متوسل‌شدن به خشونت و وحشی‌گری تنها چیزی که نصیب شان می‌گردد خشم، نفرت و انزجار ملت بزرگ افغانستان است و قدرتمند‌ترشدن حس انتقام برای سرکوب و نابودی این تروریستان نزد نیروهای دفاعی و امنیتی کشور.
ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، با این باورمندی، حمله‌های تروریستی اخیر در شهر کابل را شیطانی ترین و وحشیانه ترین عمل ممکن علیه مردم مسلمان و بی‌گناه افغانستان عنوان کرده و آن را شدیداً تقبیح می‌کند.
ریاست اجراییه، از همنوایی و مدد رسانی مردم با عزت و آزادۀ کشور در کمک به آسیب دیده‌گان و همچنان تقبیح و انزجار نسبت به تروریستان وحشی قدر دانی کرده و حضور آنان را در صفوف طولانی اهدای خون و حمایت از مجروحان، نشانۀ پایداری و آزادگی این ملت بزرگ می‌داند و این اقدام ارزشمند مردمی را رسا ترین پیام برای اثبات شکست دشمنان تروریست و وحشی در افکار عمومی و در میدان نبرد تلقی می‌کند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.