اعلامیۀ ستاد هماهنگی برگزاری چهاردهمین سالگرد شهادت قهرمان ملی کشور

گزارشگر:شنبه 7 سنبله 1394 - ۰۶ سنبله ۱۳۹۴

تجلیل از مقام شهدا، آنانیکه امروز با ما نیستند و با جان خویش از شرف و عزت افغانستان و حق و داعیه عدالت خواهانه دفاع نموده اند وجیبۀ تک تک هموطنان گرامی میباشد.
باسپاس فراوان از زحمات و تلاش‌‌های همیشگی شما، دفتر مرکزی بنیاد شهید احمد شاه مسعود در کابل- افغانستان آرزو مند است تا به تعقیب همکاری‌ها و هماهنگی‌های قبلی با کمیسیون‌ها؛ نهادهای برگزاری و تجلیل از سالگرد شهادت احمد شاه مسعود درکشورهای مختلف مجددآ تامین ارتباط نماید.
mnandegar-3طی هفته شهید و در برگزاری و تجلیل ازچهاردهمین سالگرد شهادت قهرمان ملی کشور، بنیاد، پیشنهادات ذیل را با کمیسیون هایی برگزاری سالگرد در کشورهای مختلف مطرح ساخته و از تمام دوستان و علاقمندان شهید احمد شاه مسعود می خواهد تا در یک فضای برادری و اخوت با تجلیل از مقام شهدای افغانستان، در عملی ساختن و تحقق بخشیدن به این پیشنهادات همکاری نماید.
۱- از تمام برادران و خواهران خواهشمندیم، مراسم تجلیل از شهدای افغانستان در راس شهادت احمد شاه مسعود را به صورت شورایی و در یک فضای از اخوت و صمیمیت برگزار نمایند تا وحدت وهمگرایی مردم ما به نمایش گذاشته شود.
۲- تجلیل امسال تحت عنوان «مسعود و امنیت ملی» برگزار می گردد.
۳ – لطفآ نیاز های فرهنگی و پیشنهادات خویش را با ذکر آدرس پستی خود به ایمل آدرس ذکر شده به صورت مکتوب ارسال نمایید تا بتوانیم از یکسو مواد فرهنگی و فرآوردهای بنیاد را به شما ارسال نماییم و از سوی دیگر از نظریات و پیشنهادات شما در بهبود امور استفاده شود.
۴- بنیاد، پیام تصویری، صوتی ویژه ی را برای محافل درکشورهای مختلف به صورت جداگانه ثبت و در دسترس کمیسیون های برگزاری قرار می دهد. امیدواریم بمنظور روشن شدن موضوع چهاردهمین سالروز، پیام بنیاد در آغاز قرائت گردد.
۵- خواهشمندیم، گزارش مکمل تجلیل از سالگرد با متن مقالات و سخنرانی های ایراد شده در مراسم، هرچه عاجل بعد از تجلیل به مرکز بنیاد درکابل ارسال گردد تا در نشرات داخلی و نشرات بنیاد و کتاب جداگانه ای به نشر برسد.
۶- لطفآ ابلاغیۀ مختصر برگزاری سالگرد درکشورهای میزبان هرچه زودتر برای بنیاد به ایمیل آدرس که در پائین همین نامه درج است ارسال گردد تا در داخل کشور و تلویزیون های داخلی به نشر برسد.

نشانی تامین ارتباط:
salgard.14@gmail.com
شماره تماس: ۰۷۸۶۲۰۱۲۰۱

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.