تیم ملی فوتبال افغانستان راهی قطر شد

گزارشگر:یک شنبه 22 قوس 1394 - ۲۱ قوس ۱۳۹۴

mandegar-3تیم ملی فوتبال افغانستان بعد از تمرینات سه روزه در کابل چاشت امروز رهسپار قطر شد. این تیم بعد از یک کمپ تمرینی ده روزه عازم هندوستان میشود و در مسابقات قهرمانی جنوب آسیا حضور پیدا می کنند.
چاشت امروز اعضای و کادر رهبری تیم ملی فوتبال افغانستان جهت خداحافظی به دفتر ریاست فدراسیون فوتبال افغانستان رفتند و از برگزاری هرچه بهتر کمپ تمرینی و امکانات لازم از رییس فدراسیون فوتبال افغانستان قدردانی نمودند.
براساس خبرنامۀ فدراسیون فوتبال، کرام الدین کریم، رییس فدراسیون فوتبال افغانستان از تمام اعضای تیم ملی فوتبال خواست تا برای سربلندی و کسب قهرمانی برای کشورشان تا جایی که در توان دارند به خرج دهند تا یکبار دیگر آنها با قهرمانی به کشور بازگردند و مردم عزیز کشورشان را خوش بسازند.
وی همچنان از خداوند شکرگزاری نمود که در حادثه شب گذشته با اعضای تیم ملی صدمه ای نرسیده است و از آنها خواست تا فکر آرام به تمرینات و مسابقات خود بپردازند.
فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان نیز به نماینده گی از بازیکنان تیم ملی از مقام ریاست فدراسیون فوتبال افغانستان و شرکت الکوزی حامی مالی تیم ملی بخاطر برگزاری یک اردوگاه تمرینی و در اخیتار گذاشتن تمام امکانات تشکر نمود و وعده سپرد که بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان متعهد به بازی عالی می باشند.
پیتر شگرت سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان نیز به رییس فدراسیون فوتبال افغانستان و تمام مردم یادآور شد که از آن مربیانی نیست که قبل از قبل چیزی را وعده بدهد اما اینبار تعهد می سپارد تا با تمرینات خوب و بازی خوب بچه ها قهرمان مسابقات جنوب آسیا شوند.
تیم ملی فوتبال افغانستان بعد از اردوگاه تمرینی ده روزه در قطر عازم هندوستان میشوند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.