سرپرست وزارت دفاع: داعش گروهی بی‌هویت و بی‌هدف است

گزارشگر:دوشنبه 28 جدی 1394 - ۲۷ جدی ۱۳۹۴

همزمان با از سرگیری گفت‌وگوهای صلح، سرپرست وزارت دفاع می‌گوید که علیه دشمنانی که خلاف منافع ملی کشور فعالیت دارند، با قاطعیت تمام مبارزه می‌شود.
معصوم استانکزی سرپرست وزارت دفاع می‌گوید: در مقابل دشمنان مردم افغانستان کسانی که خلاف منافع ملی کشور فعالیت دارند و آنان که mandegar-3هراس‌افگنان خارجی را در داخل کشور حمایت می‌کنند با قاطعیت تمام علیه آنان مبارزه می‌شود.
این اظهارات درحالی مطرح می‌شود که قبل از این نیز مقامات تاکید کرده بودند که آن عده از گروهای هراس افگن که به پروسه صلح نمی پیوندند علیه آنان از تمام امکانات دست داشته استفاده می‌شود.
آقای استانکزی ابراز امیدواری کرد که شرایط مساعد خواهد شد که به بحران ناامنی نقطه پایان گذاشته شود و جنگ فعلی با تدبیر و ابتکار قوای مسلح افغانستان از کشور بیرون کشیده شود.
همچنین سرپرست وزارت دفاع گروه داعش را یک گروه بی‌هویت و بی‌هدف خواند و گفت که با تلاش نیروهای امنیتی در ولایت ننگرهار ضربات کوبنده به این گروه وارد شده است.
آقای استانکزی این سخنان را در مراسم فراغت ۱۴۰۰ افسرپس از فراگیری آموزش های نظامی اظهار کرد.
وی با تاکید بر این که هنوز هم چالش‌های زیادی در افغانستان موجود است گفت که اراده قوی در رهبری حکومت وحدت ملی برای تجهیز و اکمال قوای مسلح کشور وجود دارد.
سرپرست وزارت دفاع از افسران آموزش دیده خواست که با بردباری و اراده قوی به نیروهای مسلح کشور بپیوندند و از خاک و مردم افغانستان دفاع کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.