مرتضی احمدی هوادار کوچک لیونل مسی به کابل آمد

گزارشگر:سه شنبه 13 دلو 1394 - ۱۲ دلو ۱۳۹۴

mandegar-3مرتضی احمدی هوادار کوچک لیونل مسی، به دعوت فدراسیون فوتبال افغانستان از غزنی به کابل آمده است.
سید علی کاظمی، سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان طی یک تماس تلفنی با خبرگزاری رصد می‌گوید که فدراسیون مرتضی احمدی را به کابل دعوت کرده است.
روز شنبه فدراسیون افغانستان گفته بود: «فدراسیون فوتبال افغانستان وظیفۀ خود می‌داند تا زمینۀ ملاقات لیونل مسی ستارۀ فوتبال جهان را با مرتضی را فراهم کند. فدراسیون فوتبال افغانستان با این ستارۀ فوتبال جهان ارتباط برقرار کرده است و در آیندۀ نزدیک، زمینۀ ملاقات مسی را با مرتضی فراهم می‌کنند.»
آقای کاظمی می‌گوید که هنوز زمان و مکان دیدار مرتضی احمدی و لیونل مسی مشخص نیست، اما گفت‌وگوها جریان دارد.
مرتضی احمدی، کودک ۵ سالۀ افغانستانی، از خریطۀ پلاستیکی راه‌راه به رنگ لباس مسی، برای خود لباس ساخته بود. عکس این کودک در شبکه‌های اجتماعی میان کاربران دست به دست می‌شد که در نهایت این تصویر به دست ستارۀ فوتبال جهان رسید و او خواهان ملاقات با مرتضی شد.
مرتضی احمدی باشندۀ ولایت غزنی است. پدر مرتضی احمدی به رسانه‌ها گفته است که پسرش مسی را دوست دارد و علاقۀ زیادی به فوتبال دارد.
پیش از این، عکس این کودک را حساب کاربری توییتر (Messi10Stats@) با شرح کودکی از عراق، به نشر رسانده بود.
پس از آن، یک شبکۀ تلویزیونی کُردی با پسر بچه‌یی که ادعا می‌کرد عکس از او است، مصاحبه کرد، اما هنگامی که هواداران لیونل مسی به‌طور جدی به دنبال صاحب واقعی این عکس گشتند، کاربران افغانستانی عکس‎های بیشتری مرتضی را در اختیار حساب کاربری توییتر (Messi10Stats@) قرار دادند.
این حساب کاربری دوباره عکس‌هایی از این کودک توییت کرده و نوشته است که او در ولایت غزنی افغانستان زنده‌گی می‌کند.
تا هنوز گزارش‌های زیادی در مورد مرتضی احمدی در رسانه‌های معتبر جهان به نشر رسیده‌ است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.