آغاز کلاس داوری بین المللی فیفا در کابل

گزارشگر:یک شنبه ۸ حمل 1395 - ۰۷ حمل ۱۳۹۵

mandegar-3فدراسیون فوتبال افغانستان در آغاز سال جدید شمسی نخستین کلاس بین المللی خود را در بخش داوری فوتسال راه اندازی کرد.
در مراسم افتتاحیه این کلاس داوری جناب کرام الدین کریم رییس فدراسیون فوتبال افغانستان، محمد یوسف کارگر معاون فنی فدراسیون، محمد البشیر کلامی مدرس فیفا از مالیزیا و اعضای رهبری فدراسیون فوتبال افغانستان حضور داشتند.
رییس فدراسیون فوتبال افغانستان در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به مدرس فیفا و داوران فوتسال که از ولایات به کابل آمده اند یادآور شد: فدراسیون فوتبال افغانستان در تلاش است تا بتواند در بخش های مختلف این فدراسیون کارهای بنیادی را انجام دهد به همین منظور امروز بسیار زیاد خوشحال هستم که توانستیم نخستین کلاس سال جدید شمسی را راه اندازی نماییم. در این کلاس داوران فوتسال از ۱۵ ولایت کشور حضور دارند و آموزش می‌بینند. خواست من از شما داوران عزیز که این کلاس را سپری می کنید این است تا بتوانید از آموخته های خود در ولایات خود استفاده کنید تا بتوانیم روی رشد فوتسال در ولایات کشور تاثیر گذار باشیم.
همچنان، محمد البشیر کلامی مدرس مالیزیایی فیفا از اینکه این کلاس در افغانستان برگزار شده است اظهار خرسندی کرد و گفت: بسیار زیاد خوشحال هستم که در کشوری مسلمان مانند افغانستان حضور دارم در این دو روزی که در این کشور هستم افغانستان را کشوری زیبا و با فرهنگ بسیار بالا یافتم و امیدوارم بتوانم برای داوران این کشور چیزی بیاموزانم.
وی از فدراسیون فوتبال افغانستان قدردانی نمود که زمینه راه اندازی این کلاس را روی دست گرفتند.
این کلاس یک هفته ادامه دارد و ۲۴ داور از ۱۵ ولایت افغانستان حضور دارند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.