رییس جمهور غنی از قهرمانی بازمحمد مبارز در مسابقات ورزش آزاد تقدیر کرد

گزارشگر:شنبه 14 حمل 1395 - ۱۳ حمل ۱۳۹۵

mandegar-3محمد اشرف غنی، رییس‌جمهور کشور، طی فرمانی مدال عالی دولتی غازی میر مسجدی خان و مکافات نقدی را به پاس تلاش‌ها و قهرمانی‌های باز محمد مبارز به‌خاطر شکست حریف روسی‌اش در مسابقات ورزش آزاد «ام ام ای» به او اعطا کرد.
براساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری، رییس‌جمهور غنی گفت، جای افتخار است که باز محمد مبارز در چندین مسابقۀ جهانی بیرق ملی افغانستان را به اهتزار آورده است. او از تلاش‌های خسته‌گی ناپذیر مبارز و تیم مربیان که در این عرصه بی‌دریغانه قدم گذاشتند، قدردانی کرد.
رییس‌جمهور تصریح کرد که ورزش‌های جمعی مانند فوتبال و کرکت میان مردم جایگاه خاص پیدا کرده است و این‌بار ورزش آزاد نیز جایگاه‌اش را باز کرده که باید در این عرصه کار و تلاش بیشتر صورت گیرد.
رییس‌جمهور غنی ضمن آرزوی موفقیت‌ بیشتر به ورزشکاران افغانستان گفت، امیدوارم که جوانان کشور دست‌آوردها و قهرمانی ورزشکاران مخصوصاً باز محمد مبارز را برای خود الگو قرار دهند و ورزش مثال خوب برای پیشرفت جوانان باشد.
اشرف غنی استعدادهای جوانان افغانستان، به‌ویژه در بخش ورزش ستایش کردهه گفت، حکومت متعهد است تا به‌خاطر تقویت ورزش افغانستان بیشتر کار کند تا ورزشکاران در سطح بین‌المللی به مؤفقیت‌های بیشتر دست یابند.
باز محمد مبارز از توجه رییس جمهور کشور به‌خاطر حمایت از ورزشکاران قدردانی کرد و اطمینان داد که در آینده در مسابقات جهانی تلاش بیشتر خواهد کرد تا نام افغانستان همچنان در فهرست قهرمانی ثبت گردد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.