شاگردان شگرت برای دیدار با رییس‌جمهور وارد کابل شدند

گزارشگر:چهارشنبه 1 ثور 1395 - ۳۱ حمل ۱۳۹۵

mandegar-3برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان در کنار پیتر شگرت سرمربی تیم ملی، برای دیدار با محمد اشرف غنی رییس‌جمهور کشور صبح دیروز وارد کابل شدند.
فدراسیون فوتبال افغانستان در صفحۀ فیس‌بوکش نوشته است که این دعوت از سوی ریاست جمهوری انجام شده است و رییس‌جمهور تمامی بازیکنان تیم ملی را به کابل فراخوانده است.
اما طوری که در عکس‌های منشتر شده در صفحۀ فیس‌بوک فدراسیون فوتبال افغانستان دیده می‌شود، مصطفی حدید، مصطفی زازی، مجیب جمالی، حسن امین، شریف محمد، اباسین علی خیل، شبیر یوسفی، انوش دستگیر و فیصل شایسته بازیکنانی هستند که از اروپا برای دیدار با رییس‌جمهور وارد کابل شده‌اند.
گفته می‌شود که در این دیدار، بازیکنان تیم ملی که در کابل و سایر شهرهای افغانستان نیز زنده‌گی می‌کنند برای ملاقات با رییس‌جمهور به ارگ ریاست جمهوری خواهند رفت.
مجیب جمالی، با انتشار عکسی در فیس‌بوکش نوشته که بعد از ۲۲ سال به کابل برگشته است. همچنین شریف محمد نیز برای نخستین‌بار است که به زادگاهش بر می‌گردد.
اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان پس از صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام ملت های آسیا توسط رئیس جمهور به کابل دعوت شده اند.
تا کنون مشخص نیست که این ملاقات یک دیدار دوستانه است یا آقای غنی میخواهد ملی پوشان را مورد تشویق و یا پاداش قرار دهد.
این در حالیست که اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان ماه گذشته دستور به تعلیق در آمدن کار کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال افغانستان را داده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.