پولیس در ماه ثور ۶۵ نفر را به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت کرده است

گزارشگر:چهار شنبه 5 جوزا 1395 - ۰۴ جوزا ۱۳۹۵

mandegar-3مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر اعلام کرده است که در جریان ماه گذشته خورشیدی (ثور) ۶۵ نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر از ولایت‌های مختلف بازداشت شده‌اند.
این نهاد دیروز سه‌شنبه ۴ جوزا، با پخش خبرنامه‌یی گفته است که در بین افراد بازداشت شده، چهار خانم افغان و یک مرد ایرانی شامل هستند.
در خبرنامه آمده است که این افراد با دوسیه‌‌های نسبتی‌شان به مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر منتقل شده‌اند.
گفته شده که این افراد از ولایت‌های کابل، هرات، ارزگان، بدخشان، کندهار، فاریاب، هلمند، بلخ، ننگرهار، کندز و فراه بازداشت شده‌اند.
پولیس از نزد این افراد، بیش از ۷۰۰ کیلوگرام هیرویین، ۸۴۳ کیلوگرام مورفین، بیش از ۲ هزار ۲۷۸ کیلوگرام تریاک، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرام چرس، ۳۵ عراده وسایط نقلیه، ۱ میل سلاح با ۵ فیر مرمی و ۷۸ سیت تلفن همراه را کشف و ضبط کرده است.
مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم مسکرات و مواد مخدر گفته است که در حال حاضر، دوسیه‌های افراد بازداشت شده در این مرکز، تحت تعقیب عدلی و قضایی است.
بر اساس آمارهای این نهاد، در ماه حمل سال جاری خورشیدی نیز ۵۲ نفر در پیوند با ۴۴ قضیه قاچاق مواد مخدر از ولایت‌های مختلف بازداشت شدند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.