۲۲۵ عضو داعش در ولسوالی کوت ننگرهار کشته‌ شده‌اند

گزارشگر:شنبه 12 سرطان 1395 - ۱۱ سرطان ۱۳۹۵

mandegar-3مسوولان ولایت ننگرهار می‌گویند که در جریان هفته گذشته به تعداد ۲۲۵ وفادار گروه داعش در ولسوالی کوت ولایت ننگرهار کشته شده‌‌اند.
بر اساس خبرنامه‌یی که دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار، روز جمعه ۱۱ سرطان، منتشر کرده، این شمار افراد گروه داعش که در میان‌شان افراد مهم و کلیدی نیز می‌باشند، در جریان عملیات زمینی و هوایی نیروهای امنیتی کشور، کشته شده‌اند.
خبرنامه افزوده است که در جریان این عملیات، ۹۴ وفادار دیگر گروه داعش نیز زخمی شده‌اند.
بر اساس خبرنامه دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار، در جریان هفته گذشته به تعداد ۲۰ نفر از منسوبین اردوی ملی و افراد ملکی، در ولسوالی کوت این ولایت، جان داده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
اما در این خبرنامه مشخص نیست که چه تعداد از این قربانیان افراد ملکی و چه تعدادشان هم نظامی هستند.
بر اساس اطلاعات دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار که در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، در جریان عملیات هفته گذشته نیروهای امنیتی در ولسوالی کوت این ولایت، ۴۵ قریه به‌طور کامل از وجود گروه داعش، پاک‌سازی شده است.
مسوولان گفته‌اند، تا زمانی‌که تمامی ساحات ولسوالی کوت از وجود گروه داعش، پاک‌سازی نشود، عملیات نیروهای امنیتی جریان دارد.
عملیات زمینی و هوایی نیروهای امنیتی کشور، طی هفته جاری در ولسوالی کوت ولایت ننگرهار، پس از آن شدت گرفت که گروه داعش خانه‌های مسکونی را در این ولسوالی به آتش کشیدند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.