خوش‌بینی کرزی از نتایج مذاکرات هیات شورای صلح در پاکستان

- ۲۸ عقرب ۱۳۹۱

حامد کرزی در جلسه خود با صلاح‌الدین ربانی و اعضای هیات شورای عالی صلح، سفر آنان به پاکستان را موثر ارزیابی کرد.
در جلسه‌یی که تحت ریاست حامد کرزی با حضور صلاح‌الدین ربانی و برخی دیگر از اعضای شورای عالی صلح در کاخ ریاست جمهوری برگزار شد، رییس جمهور افغانستان سفر اخیر هیات شورای عالی صلح به پاکستان را مثبت ارزیابی کرد.
در این جلسه صلاح‌الدین ربانی و برخی از اعضای این شورا در خصوص سفر اخیر خود به کشور پاکستان اطلاعاتی داده و آن را موثر دانستند.
به نقل از اطلاعیه دفتر ریاست جمهوری افغانستان، در این جلسه از اقدامات پاکستان در زمینه آزادی برخی از زندانیان طالبان در جریان سفر هیات شورای عالی صلح، قدردانی شد و اعضای جلسه اظهار امیدواری کردند چنین تلاش‌هایی که در زمینه ایجاد صلح در افغانستان انجام می‌شود تداوم یابد.
در این جلسه، از اعلامیه مشترک هیئت شورای عالی صلح افغانستان و مقامات پاکستانی حمایت شد.
علاوه بر کرزی و صلاح‌الدین ربانی، محمدکریم خلیلی معاون دوم رییس جمهور، عبدالرووف ابراهیمی و فضل‌هادی مسلمیار روسای مجلس نماینده‌گان و مجلس سنا، بسم‌الله محمدی وزیر دفاع ملی، قیام‌الدین کشاف رییس شورای سراسری علمای افغانستان و برخی دیگر از مقامات دولتی و اعضای شورای عالی صلح نیز در این جلسه حضور داشتند.
هیات عالی‌رتبه شورای عالی صلح افغانستان از تاریخ بیست و سوم تا بیست و ششم ماه جاری تحت ریاست صلاح‌الدین ربانی، با دعوت وزیر امور خارجه پاکستان به این کشور سفر کرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.