شاهین آسمایی در رقابت‌‌های AFC کاپ شرکت می‌کند

گزارشگر:دو شنبه 22 قوس 1395 - ۲۱ قوس ۱۳۹۵

mandegar-3فدراسیون فوتبال کشور اعلام کرده است که تیم فوتبال شاهین آسمایی قهرمان فصل پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان برای نخستین‌بار در مرحلۀ پلی آف صعود به رقابت‌های AFC کاپ شرکت خواهد کرد.
پس از این‌که کنفدراسیون فوتبال آسیا دو روز پیش سهمیه‌های کشورهای آسیایی در رقابت‌های لیگ قهرمانان و جام فدراسیون‌های منطقه‌یی آسیا را اعلام کرد، مشخص شد که نمایندۀ پایخت افغانستان به عنوان آخرین قهرمان رقابت‌های فوتبال افغانستان میتواند در این مسابقات شرکت کند.
تیم فوتبال شاهین آسمایی نیز به دلیل حضور افغانستان در حوزۀ فوتبالی مرکز آسیا در نخست دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم حاصلات تاجیکستان برگزار می‌کند که فصل گذشته، نایب قهرمان لیگ این کشور شده است. نخستین دیدار زردپوشان شاهین آسمایی در تاریخ ۱۲ دلو، بهمن و دیدار برگشت نیز در تاریخ ۱۹ ماه موصوف برگزار خواهد شد.
شاهین آسمایی در صورت پیروزی در این دو مسابقۀ رفت و برگشت، سپس به مصاف برندۀ دیدار باشگاهی تیم‌های قرقیزستان و ترکمنستان نیز خواهد رفت.
فدراسیون فوتبال کشور اعلام کرده است که تلاشش را برای گرفتن میزبانی در کابل با کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز کرده است. این فدراسیون اعلام کرده است، درصورتی که این مسأله منتفی باشد، با کشورهای همسایۀ افغانستان در خصوص میزبانی تیم فوتبال شاهین آسمایی صحبت‌هایی صورت گرفته است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.