شکرالله عاطف رییس کرکت بورد افغانستان شد

گزارشگر:یک شنبه 28 قوس 1395 - ۲۷ قوس ۱۳۹۵

mandegar-3بر اساس فرمان رییس جمهور شکرالله عاطف مشعل، به حیث رییس تازۀ کرکت بورد افغانستان معرفی شد. پیش از این نسیم‌الله دانش، این ریاست را به عهده داشت.
اکلیل حکیمی، وزیر مالیه کشور در این نشست می‌گوید، عاطف مشعل بر اساس یک پروسۀ شفاف از میان ۲ رقیب دیگرش انتخاب شد. او می‌گوید، رییس تازۀ کرکت بورد فرد مسلکی است و به زودی در این بخش شاهد تغییرات بنیادی خواهید بود.
فضل‌هادی مسلمیار، رییس مجلس سنا نیز می‌گوید، تغییرات بنیادی نیاز اساسی تمامی اداره‌هاست. او می‌گوید، رییس تازۀ کرکت بورد افغانستان از حمایت حکومت نیز برخوردار است و به هیچ فردی اجازۀ تخریب را نمی‌دهد.
شکرالله عاطف، رییس تازۀ کرکت بورد افغانستان می‌گوید، از همین‌حال توجه‌اش بر ۶ نکتۀ است که پیشرفت و آینده کرکت بورد افغانستان با آن پیوند دارد.

او می‌گوید در کنار تلاش‌هایش برای بهبود کرکت بورد افغانستان، پالیسی مشخصی را نیز ترتیب میدهد که در آینده رواسای تازه با همان پالیسی کارهای کرکت بورد را به پیش برند.
اما حامد شینواری، رییس اجرایی پشین کرکت بورد افغانستان در صفحۀ فیسبوک‌اش نوشته است که شکرالله عاطف طرح او را دزدیده و به هدف رسیدن به این سمت به رییس جمهور فرستاده است.
نسیم‌الله دانش، ۲ سال پیش بر اساس فرمان رییس جمهور به عنوان رییس کرکت بورد افغانستان انتخاب شد، اما آقای دانش پس از آن از سمت‌اش برکنار شد که با انتقاد‌های شدید شاپور زدران، شفیق‌الله شفق و شماری از بازیکنان دیگر مواجه شد و این انتقادها درکنار حساسیت‌ها در شبکه‌های مجازی، سبب راه‌پیمایی‌های برضد او در شماری از ولایت‌ها شد. اما دیده می‌شود که از گزینش آقای عاطف نیز اعضای کرکت بورد راضی نیستند و در نشست معرفی او، به جز دوست‌محمد نظری معاون اجرایی این ریاست هیچ عضو دیگری شرکت نکرده‌ است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.