محـمود حیـدرى مـدال به‌دست آورد

گزارشگر:شنبه 7 حوت 1395 - ۰۶ حوت ۱۳۹۵

mandegar-3محمود حیدری، تکواندوکار افغانستانی در پنجمین دور از رقابت‌های بین‌المللی «فجیره» امارات متحدۀ عربی مدال برنز را به‌دست آورد.
پنجمین دور رقابت‌های تکواندو «فجیره» در امارات متحده با اشتراک تکواندوکاران برتر جهان برگزار شده بود که از افغانستان نیز سه ورزش‌کار در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.
بشیر ترکی، مربی تیم ملی تکواندو مى‌گوید که این رقابت‌ها همه‌ساله در امارات برگزار می‌شود که امسال در این رقابت‌ها روح‌الله نیکپا، شریف مرادی و محمود حیدرى به نماینده‌گى از افغانستان شرکت کرده بودند.
آقای ترکی افزود: «ورزش‌کاران ما از یک ماه به‌ این‌سو آماده‌گی‌هاى ویژه‌یی برای گرفتن امتیاز بهتر از این رقابت‌ها گرفته بودند.”
او افزود که در روز نخست این رقابت‌ها، روح‌الله نیکپا توانست تکواندو کار عربستان سعودی را با ضربۀ فنی شکست بدهد و در بازی دوم در برابر حریف اردنی‌اش تن به شکست داد. همچنان شریف مرادی نیز در بازی نخستش حریف عراقى‌اش را به زانو در آورد و در بازى دوم شکست خورد.
اما ترکی گفت که محمود حیدری در وزن ۵۸ kg با شکست‌دادن بازیکن سعودی و قزاقستانی در مرحلۀ نیمه‌نهایى راه پیدا کرد و سرانجام از بازیکن روسی شکست خورد و توانست مدال برنز را به‌دست بیاورد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.