رییس اجرایی: دست تخریب‌گران ورزش افغانستان کوتاه می‌شود

گزارشگر:دوشنبه 9 حوت 1395 - ۰۸ حوت ۱۳۹۵

mandegar-3مقامات حکومت در واکنش به تحریم انتخابات فدراسیون فوتبال کشور از سوی فیفا واکنش نشان دادند و اعلام کردند که از ورزش کشور حمایت خواهند کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گوید، به دلیل دخالت برخی از اعضای مجلس نماینده‌گان در امور انتخابات فدراسیون فوتبال، فیفا با تصمیم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال افغانستان مخالفت کرده است.
مقامات افغانستانی در واکنش به تحریم فوتبال کشور از سوی فیفا اعلام کردند که از ورزش کشور حمایت خواهند کرد.
احمد ضیا مسعود، نمایندۀ ویژۀ رییس‌جمهور غنی در امور اصلاحات و حکومت‌داری خوب در این رابطه گفته است: ورزش و فوتبال را به حال خودش رها کنید تا مسیر طبیعی خودش را سپری و مطابق به اساس‌نامۀ خودش و فیفا عمل کند.
آقای مسعود در رابطه با مداخلات غیرقانونی و سیاسی در فدراسیون فوتبال افغانستان اظهار داشت: اگر ورزش را سیاستی کرده و مسایل قومی را وارد آن کنیم، آنگاه ورزش از بین خواهد رفت.
مسعود گفت: “به هیچ‌یک از نهادها اجازه نخواهد دادیم تا فوتبال و ورزش افغانستان را به بحران بکشانند.”
نمایندۀ ویژه رییس‌جمهور در امور حکومت‌داری خوب افزود: بعضی از افراد و اشخاص که خودسرانه عمل می‌کنند، نمی‌توانند ورزش و فوتبال افغانستان را تخریب کنند و ما این اجازه را به آنان نمی‌دهیم. دولت وحدت ملی پشتیبان ورزش است.
از سویی هم، دکتر عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وجدت ملی در این رابطه گفته است: کسانی که بخواهند ورزش، به‌ویژه فوتبال کشور را تخریب و یا به چالش بکشد، دستشان کوتاه می‌شود.
فیفا مدعی شده که نماینده‌گان این کشور در امور انتخابات فوتبال دخالت و بنابراین، این انتخابات را تحریم کرده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.