افغانستان با تعویضات درست نتیجه دلخواه کسب کرد

گزارشگر:چهارشنبه 14 سرطان 1396 - ۱۳ سرطان ۱۳۹۶

mandegar-3هادی کاظمی، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال کشور پس از پیروزی تیمش مقابل تاجیکستان در نخستین دیدار رقابت‌های مرکز آسیا گفت: با تعویضات درست، نتیجۀ دلخواه را گرفتیم.
در نخستین روز از رقابت‌های فوتبال نوجوانان مرکز آسیا تیم ملی فوتبال افغانستان با نتیجۀ ۳ بر ۱ موفق به شکست میزبان رقابت‌ها تاجیکستان شد.
سرمربی تیم ملی کشور در گفن‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به شرایط بازیکنان تیمش در این دیدار گفت: در کُل بازی خوبی بود، بعضی از بازیکنان تیم ما برای نخستین‌بار چنین میدان‌هایی را تجربه می‌کردند و به همین خاطر استرس زیادی داشتند. گل دقیقه اول ما روحیه زیادی به تیم داد.
کاظمی در خصوص شرایط تاکتیکی این دیدار و افغانستان نیز گفت: بعد از این گل، تاجیکستان سعی بر حمله به سمت دورازه ما داشت، اما مدافعان ما اجازۀ این‌کار را ندادند. در نیمۀ دوم به بازیکنان هدایت داده شد تا از نقطه ضعف تاجیکستان در سمت راست، استفاده کنند که این روش سرانجام نتیجه داد. ما توانستیم در ده دقیقه پایانی بازی دو گل به ثمر برسانیم.
کاظمی با با این‌که بازی در زیر نور برای بازیکنان تیمش نخستین تجربۀ فوتبالی بوده است گفت: بازیکنان ما برای نخستین‌بار زیر نور آن‌هم در مقابل میزبان به میدان رفتند، این کار آسانی نبود. به هرحال، خوش‌حالم که توانستیم در ۲۰ دقیقه پایانی بازی با تعویضات درست نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.