عبدالله در دیدار با ملی‌پوشان زیر ۱۵ سال: مصارف‌تان را ریاست اجرایی پرداخت می‌کند

گزارشگر:چهار شنبه 21 سرطان 1396 - ۲۰ سرطان ۱۳۹۶

mandegar-3دکتر عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت در دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال ۱۵ سال با توجه به مشکل‌های اقتصادی آنان گفت که بعد از این مصارف‌شان از سوی ریاست اجراییه پرداخت می‌گردد.
دفتر ریاست اجرایی با نشر خبرنامه‌یی می‌‎گوید، آقای عبدالله در این دیدار گفته است که فدراسیون فوتبال کشور نزد فیفا اعتبار بالای دارد و تا زمان رفع مشکلات اقتصادی فدارسیون، مصارف اعضای تیم ملی فوتبال ۱۵ سال، از سوی این ریاست پرداخت خواهد گردید.
آقای عبدالله ضمن قدردانی از اعضای تیم ملی فوتبال ۱۵ سال گفت که ما آگاه هستیم که شما تحت چه شرایط و با چه امکانات و تسهیلات به کشور و مردم تان قهرمانی آورده‌اید.
او هم‌چنان تأکید کرد که با وزارت معارف دربارۀ مشکل‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال صحبت خواهد کرد تا ملی‌پوشان بتوانند که با خیال راحت و آرامش روحی به رقابت‌های بیرونی بپردازند.
در عین حال، یوسف کارگر، معاون فنی فدراسیون فوتبال افغانستان در این دیدرا گفت که قهرمانی تیم ۱۵ سال کشور در برابر کشورهای قدرت‌مند کاری آسان نبود و افزود که ملی‌پوشان توانسته اند چهرۀ دیگر از افغانستان به جهانیان نشان بدهند.
آقای کارگر از ریاست اجرایی با توجه به مداخلات سیاسون و اعضای شورای ملی در امور فدراسیون فوتبال افغانستان خواست تا جلو مداخله‌های آنان را بگیرد.
او تأکید کرد که فوتبال نباید سیاسی گردد؛ زیرا دست‌آورد‌های تیم ملی فوتبال افغانستان وابسته به تمام مردم شهروندان کشور است.
یوسف کارگر در عین حال از نبود امکانات در فدراسیون شکایت کرد و گفت که فدراسیون فوتبال ۱۰ درصد امکانات فدراسیون کشورهای خارجی را ندارد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.