وزیر پیشین مخابرات بیگناه هست

- ۲۱ اسد ۱۳۹۶

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی می‌گوید، دادستانی کُل افغانستان پس از طی مراحل طولانی، اتهامات وارد شده بالای وزیر پیشین مخابرات را نادرست ثابت کرده و حکم برائت او را صادر کرده‌است.
mandegar-3آقای عبدالله این سخن را در دیدار با عبدالرزاق وحیدی، وزیر پیشین مخابرات اعلام کرده‌ و افزوده‌است که شما هیچ مسوولیت و دخالت در بارۀ ادعاهای صورت گرفته، ندارید.
داکتر عبدالله تاکید کرده‌است که آقای وحیدی به عنوان یک شخص وطن‌دوست آن‌چه در توان داشته، انجام داده‌ و این براساس بررسی‌ها روشن‌ شده‌است.
رییس اجرایی حکومت گفته‌است که آقای وحیدی، در دوران متصدی وظیفه‌اش در وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی مشکلی وجود نداشته‌است.
او دربارۀ چگونه‌گی نوع بررسی‌ها می‌گوید، این قضیه و نحوۀ بررسی آن می‌تواند، ما را کمک کند تا در آینده کسی با این سرنوشت مواجه نگردد.
آقای عبدالله دربارۀ به تأخیر افتادن بررسی قضیه آقای وحیدی گفت که بحث عواید مخابرات و مدیریت زمان یک بحث بسیار عمده است؛ تاعواید آن به صورت شفاف جمع‌آوری شود.
در عین حال، وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، گفته است که در تمام دوران کار دولتی‌اش و به ویژه در دوران متصدی وزارت حاضر به شفافیت و پاسخ‌گوی می‌باشد.
گفتنی‌ست که ارگ در اوایل ماۀ اول میلادی سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که به دلیل اتهام فساد مالی بالای عبدالرزاق وحیدی، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، وظیفۀ او به تعلیق در آمده‌است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.