برگشت دوبارۀ اسلام امیری و بلال آرزو به تیم ملی

گزارشگر:دو شنبه 30 اسد 1396 - ۲۹ اسد ۱۳۹۶

mandegar-3اسلام‌الدین امیری، مدافع و کپتان سابق و بلال آرزو، مهاجم تیم ملی فوتبال کشور پس از یک فاصلۀ زمانی طولانی، دوباره به ترکیب تیم ملی دعوت گردیدند.
در فهرست جدید تیم ملی فوتبال کشور برای بازی دوستانه با عمان نام اسلام‌الدین امیری و بلال آرزو نیز آمده است که می‌تواند یک اتفاق خوب برای فوتبال کشور باشد.
دوسال پیش هفت نفر از بازیکنان تیم ملی کشور به شمول اسلام‌الدین امیری کپتان و بلال آرزو مهاجم تیم پس از بازی با قرغیزستان از تیم ملی خدا حافظی کردند.
دلیل این استفعا را اسلام‌الدین امیری عملکرد و برخورد دوگانۀ سرمربی پیشین آلمانی افغانستان با بازیکنان عنوان کرده بود.
اما پس از آن خداحافظی، این بازیکنان دوباره به تیم ملی دعوت نشدند تا چند ماه پیش چگونه‌گی حضور دوبارۀ برخی از آنان در ترکیب تیم و مخالفت پیتر شگرت به آن، سبب اخراج سرمربی تیم ملی نیز گردید.
اکنون اسلام‌الدین امیری که هم‌زمان با بازی در پست دفاع، شم گول‌زنی بالایی به ویژه با سر دارد هم‌چنان بلال آرزو که پیش از این تأثیر مثیت او در تیم دیده شده، دوباره به ترکیب تیم ملی برگشته است.
میلاد انتظار، اویس عزیزی، حمیدالله وکیلی و قیس وهاب دروازه‌بانان، حسن امین، مصطفا حیدری، بنیامین نجم، کنشکا طاهر، مسیح سیغانی، آرش هاتفی و اسلام‌الدین امیری مدافعان، فیصل شایسته، مازیار کوهیار، شریف محمد، فرشاد نور، اباسین علی خیل، مصطفا زازی و قیس شایسته هافپک‌ها و زبیر امیری، خیبر لمانی، امید پوپلزی، جبار شرزه، امرالدین شریفی و بلال آرزو به عنوان مهاجمان برای بازی با عمان دعوت شده‌اند.
میلاد سالم، فرید سادات، نور حسین، عمران حیدری، مصطفا آزادزوی و نورالله امیری افراد دیگری بودند که از سوی فدراسیون فوتبال برای بازی تیم ملی در برابر عمان دعوت شده‌اند اما میلاد سالم و نورالله امیری به خاطر مصدومیت نمی‌توانند تیم را هم‌راهی کنند و نور حسین، عمران حیدری، مصطفا آزادزوی و فرید سادات را باشگاه‌های‌شان اجازۀ بازی برای تیم ملی نداده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.