افغانستان در بخش زورخانه‌یی رقابت‌های جنوب آسیا مقام اول را کسب کرد

گزارشگر:یک شنبه 23 میزان 1396 - ۲۲ میزان ۱۳۹۶

mandegar-3روز اول مسابقات ورزش‌های زورخانه‌یی و کُشتی پهلوانی جنوب آسیا به میزبانی نپال، در دو بخش تیمی و میانداری با قهرمانی افغانستان به پایان رسید.
در مادۀ تیمی، افغانستان با کسب بیشترین امتیاز در ردۀ نخست رقابت‌ها قرار گرفت. بنگلادش مقام دوم را به خود اختصاص داد و تیم‌های نپال و سریلانکا به مقام سوم مشترک رسیدند.
به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌یی و کشتی پهلوانی، در مواد انفرادی نتایج زیر دست آمد:
چرخ تیز: مشتاق حسن شریف از افغانستان مقام اول، احمد رانزو از بنگلادش مقام دوم، نوآم مادوشانکابا از سریلانکا و نعمت‌الله از پاکستان مشترکاً مقام سوم را به دست آودند.
چرخ چمنی: مصطفی نورستانی از افغانستان و سراج الاسلام از بنگلادش به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و ماهاراجان روجیت از نپال و گبی راج راجلی کران از سریلانکا در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.
سنگ: حکیم‌الله بیگ از افغانستان مقام اول، ذکر علی خان از پاکستان دوم و سیونگ نانام جالیت هان با ری سری ساروت چانورا از بنگلادش مشترکاً سوم شدند.
کباده: چانورا سری ساروت از بنگلادش و احمد صمیم نیازی از افغانستان به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند و ماهاراجان راجا از نپال در جایگاه سوم ایستاد.
میل سنگین: تورویالای میرزاده از افغانستان، عبدالعزیز از پاکستان و مارامونگنو از بنگلادش به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
میل بازی: مقام اول این ماده به احمد شکیب از افغانستان رسید، زکی علی خان از پاکستان و دیپو ری از بنگلادش به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.