معین ارشد وزارت امور داخله: در قرار داد های اعاشۀ پولیس فساد و چند دسته‌گی وجود دارد

گزارشگر:ناجیه نوری / دو شنبه 8 عقرب 1396 - ۰۷ عقرب ۱۳۹۶

جنرال مراد علی مراد، معین ارشد وزارت امور داخله به رسانه‌ها گفته که در قراردادهای اعاشۀ پولیس فساد و چنددسته‌گی وجود دارد.
آقای مراد که روز گذشته ۷ عقرب/ آبان، از طعام‌خانۀ وزارت امور داخله دیدار می‌کرد، یادآور شد که اعاشۀ نیروهای پولیس در همه ولایت‌ها باید یک‌سان mandegar-3باشد.
به گفتۀ وی، از چندماه به این‌طرف برخی از قراردادی‌های پولیس به خاطر نداشتن صداقت در اعاشه و تکمیل‌کردن تحکیمات پاس‌گاه‌ها و پای‌گاه‌های نیروهای امنیتی مورد بازپرس قرار گرفته‌اند.
او می‌گوید: برخی از این قراردادی‌ها، با نرساندن مواد غذایی تلاش دارند تا بالای وزارت داخله فشار وارد کرده از بررسی فرار نمایند.
آقای مراد، فساد در عقد این قراردادها و چنددست شدن آن به قراردادهای کوچک را از عمده‌ترین مشکلات در اعاشۀ نیروهای امنیتی عنوان می‌کند.
او می‌گوید که تمام قراردادی‌ها بازنگری و بررسی خواهند شد و اگر در رسانیدن خوراک نیروهای پولیس طبق شرط‌نامه اجراآت نکرده باشند، مورد تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.
این در حالی‌ست که وزارت امور داخله یکی از وزارت‌خانه‌هایی با موجودیت بیش‌ترین فساد در آن به حساب می‌آید و رهبری حکومت نیز به این مسئله تاکید کرده‌است.
چندی پیش اشرف غنی احمدزی، رییس حکومت وحدت ملی، وزارت داخله را قلب فساد عنوان کرد و سپس ویس احمد برمک، سرپرست این وزارت نیز فساد در این وزارت را شرم‌آور خوانده به مبارزه با آن تاکید کرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.