وزارت انکشاف دهات: سهل‌انگاری در اجرای پروژه‌ها پیگیری می‌شود

گزارشگر:چهار شنبه 17 عقرب 1396 - ۱۶ عقرب ۱۳۹۶

مجیب‌الرحمن کریمی سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات به شرکت‌های خصوصی قراردادی هشدار می‌دهد که این وزارت سهل انگاری در تطبیق با کیفیت پروژه‌ها با جدیت پیگیری خواهد کرد.
mandegar-3آقای کریمی روز سه‌شنبه (۱۶ عقرب) در نشستی با حضور نماینده‌گان ۱۳۰ شرکت ساختمانی، مشکلات تدارکاتی آنان در تطبیق پروژه‌ها را به بررسی گرفت.
آقای کریمی گفت که هدف این نشست محو فساد در تدارکات قرارداد شرکت‌ها، آوردن شفافیت، جلب همکاری شرکت‌های ساختمانی، کار مشترک ، حساب دهی دو طرفه، حل مشکلات شرکت‌های ساختمانی می‌باشد.
آقای کریمی به شرکت‌های قراردادی گفت که وزارت احیا و انکشاف دهات می‌خواهد که همه پروژه‌ها مطابق قرارداد با رعایت مشخصات درج شده عملی شوند .آقای کریمی گفت تاکید ما همیشه بر این است که پروژه‌های انکشافی مطابق مشخصات تخنیکی مواد قرارداد در ساحه تطبیق شود.
وی از شرکت‌های خصوصی قراردادی خواست زمانیکه در پروسه داوطلبی موفق شدند، پروژه را با کیفیت تعیین شده در زمان معین آن به پایه اکمال برسانند.
همچنان سرپرست وزارت احیا وانکشاف دهات به شرکت‌های خصوصی قراردادی هشدار داد که وزارت احیا وانکشاف دهات هیچ نوع گذشت در مقابل بی توجهی و سهل انگاری وکیفیت پروژه با شرکت‌های قراردادی نخواهد کرد.همچنان وی تاکید کرد که با شرکت‌های متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی به شرکت‌های ساختمانی گفت:» مشکلات شان را به این وزارت در میان بگذارند تا باهم در حل آن اقدام کنیم».
همچنان وی از شرکت‌های قراردادی خواست تا در رفع نواقص که مربوط به شرکت‌های قراردادی می‌گردد اقدام کنید «زیرا اگر شما پروژه‌ها را به موقع آن در ساحه تطبیق نکنید ما نمی‌توانیم خدمات لازیم و به موفع را به هموطنان خویش عرضه کنیم».
او گفت که در سال‌های گذشته وزارت احیا وانکشاف دهات به دلیل ادغام ساختارهای موازی و آوردن اصلاحات بالاترین مصرف بودجه ی انکشافی دهات را داشته است .
آقای کریمی تاکید کرد که وزارت احیا و انکشاف دهات از این به بعد نیز تلاش می‌کند تا بهتر از پیش هم در مبارزه با فساد وهم در آوردن اصلاحات کار کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.