وفـاق ملـى؛ طرحى براى تحول در پیکرۀ نظام

گزارشگر:چهار شنبه 27 جدی 1396 - ۲۶ جدی ۱۳۹۶

mandegar-3اولین نشست توضیحی برنامۀ وفاق ملی با اشتراک فعال یکصد تن از اندیشه ورزان جوان، فرهیختگان سیاست، جامعه و فرهـنگ، به منظور هـم‌سویى و تبادل نظر آزاد بدون حضور رسانه‌هـا، در سالون بنیاد مسعود شهـید راه اندازی گردید.
پس از اعلام وفاق ملی در سنبله امسال، استقبال رهبران سیاسی – جهادی و دلگرمى مردم، اینبار سلسله نشست‌هـاى توضیحی طرح وفاق ملی به خاطر آگاهی از ماهیت و جلب حمایت از این برنامه در میان اقشار و اصناف مختلف در مرکز و ولایات کشور ادامه خواهد یافت.
هـدف از برگزارى نشست‌های توضیحی وفاق ملی، تشخیص، همسویی و انسجام ظرفیت‌ها، شخصیت‌ها و نیروهای معتقد به ثبات و سلامت افغانستان با نگاه حداکثری به سوی مشترکات ملی در جهت تحقق عدالت اجتماعی، دیموکراسی مشارکتی، توسعۀ پایدار و حقوق شهروندی در سراسر کشور می‌باشد.
با در نظرداشت وضعیت بحرانی در افغانستان ، جریان آجنداى ملى معتقد است که برای گذار از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب، نیروهای باورمند به تحول بنیادین، در یک محور مشترک معطوف به تغییر روشمند و مسالمت آمیز، اعلام موضع مشترک نمایند.
این تغییر باید در قدم اول با فراهم آوری زمینه‌های انتخابات شفاف و عادلانه، به ایجاد دولت ملی، متعادل، قانونمند، پاسخگو، مشروع و با قاعده بیآنجامد تا پیکرۀ نظام دچار تحول مثبت گردد.
از اندیشه‌ورزان عزیزمان که علاقه‌مند سهـم‌گیرى و یا اشتراک در نشست هـاى وفاق ملى میباشند، صمیمانه تقاضا داریم، با ما به تماس شوند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.