افغانستان به مرحلۀ نیمه‌نهایی جام‌جهانی کرکت راه یافت

- ۰۷ دلو ۱۳۹۶

mandegar-3تیم کرکت زیر ۱۹ سال افغانستان پس از شکست زیلاند جدید، برای نخستین‌بار در تاریخ کرکت کشور به مرحلۀ نیمه‌نهایی جام‌جهانی کرکت زیر ۱۹ راه یافت.
کرکت‌بازان زیر ۱۹ سال کشور توانستند در دیدار یک‌هشتم رقابت‌های جام‌جهانی کرکت زیر ۱۹ سال شانزده کشور که در زیلاند جدید برگزار شده است، تیم زیلاند جدید را با تفاوت ۲۰۲ دوش شکست دهند.
تیم زیر ١٩ سال افغانستان در ۵٠ آور تعیین شده با اخراج شدن هفت بازیکن ٣٠٩ دوش انجام داد و به تیم مقابل ٣١٠ دوش هدف تعیین کرد.
در اخیر بازی، تمامی بازیکنان تیم زیلاند جدید در ٢٨ آور با انجام دادن ١٠۶ دوش از میدان خارج شدند و افغانستان این بازى را با تفاوت بسیار بلند (٢٠٢ دوش) برد.
در پایان این دیدار، عظمت‌الله با درخشش در بخش توپ‌زنی، از سوی کادر فنی برگزاری این رقابت‌ها، لقب بهترین بازیکن میدان را به‌دست آورد.
در بخش توپ‌زنی برای تیم کرکت کشور، رحمان‌الله گربز، ابراهیم زدران، بهیر محبوب و عظمت‌الله عمرزی، خوب درخشیدند و هرکدام توانستند ۷، ۶۸ ،۶۹ و ۶۶ دوش را به‌سود تیم خود انجام دهند.
تیم کرکت زیر ۱۹ سال کشور، به روز دوشنبه همین هفته در دیدار نیمه‌نهایی مقابل استرالیا بازی خواهد کرد. کرکت‌بازان کشور در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها پاکستان را شکست داده بودند.
حکومت وحدت ملی نیز راه یافتن تیم کرکت زیر ۱۹ سال افغانستان به مرحلۀ نیمه‌نهایی جام‌جهانی کرکت برای نخستین‌بار در تاریخ کرکت کشور را برای جوانان ورزشکار، ملی پوشان و مردم کشور تبریک گفت.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.