والی ننگرهار اتهام سفارت پاکستان را رد کرد

گزارشگر:دو شنبه 12 سنبله 1397 - ۱۱ سنبله ۱۳۹۷

مقام‌های محلی در ولایت ننگرهار به اتهام‌های واردشده از سوی پاکستان والی واکنش نشان داده‌اند.
حیات‌الله حیات، والی ننگرهار پس از اظهارات سفارت پاکستان در کابل می‌گوید که آنان هیچ‌گونه مداخله‌یی در امور کاری نداشته و تنها خواسته‌اند تا جلو رشوه‌ستانی را در قونسل‌گری پاکستان- جلال‌آباد گیرند.
mandegar-3آقای حیات می‌گوید که صدها تن در قونسل‌گری پاکستان در شهر جلال‌آباد مراجعه می‌کنند و با آنان برخود درست صورت نگرفته و باعزت آنان بازی صورت می‌گیرد.
والی ننگرهار می‌گوید که به‌عنوان فرد مسوول در آن ولایت، مسوولیت این‌ را دارد تا در برابر این اقدام مقام‌های پاکستان ایستاده شده و از آبرو و عزت شهروندان دفاع نماید و هم‌چنان جلو فساد را به‌صورت جدی بگیرد.
این در حالی‌ست که مقام‌ها در سفارت پاکستان -کابل می‌گویند که قونسل‌گری آن کشور در شهر جلال‌آباد به دلیل مداخله‌های حیات‌الله حیات، والی ننگرهار بسته شده ‌است.
مقام‌های پاکستانی از وزارت امور خارجۀ کشور خواسته تا دست مقام‌های ولایت ننگرهار از دخالت در امور قونسل‌گری آن کشور در شهر جلال‌آباد کوتاه نموده و تدابیر جدی امنیتی آنان‌را در آن ولایت بگیرند.
سفارت پاکستان می‌گوید که تا زمانی مشکل‌های امنیتی آنان در شهر جلال‌آباد حل نگردد، نماینده‌گی آنان در جلال‌آباد بسته‌ است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.