حامیـان گروه‌هـای تروریستی تحت فشـار قرار گیـرند

گزارشگر:شنبه 24 سنبله 1397 - ۲۳ سنبله ۱۳۹۷

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در گفت‌وگو با رسانه‌های هندی در مورد جنگ جاری گفته است که کشورهای حامی تروریسم باید تحت فشار قرار گیرند.
عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی طی سفر رسمی به هندوستان با برخی رسانه‌های هندی دربارۀ وضعیت جنگ جاری در کشور گفته که حمایت مردم وجود دارد، اما راه حل دوم این است که باید بالای کشور‌های حمایت‌کننده تروریسم فشار آورده شود مانند کشورهای mandegar-3که آنان را از بیرون افغانستان حمایت می‌کند.
عبدالله هرچند از کدام کشوری نام نمی‌گیرد، اما پیش از این پاکستان و اخیراً ایران به این متهم استند که مخالفان دولت افغانستان را پشتیبانی می‌کنند.
آقای عبدالله می‌گوید، برای جلوگیری از حملات خونین مثل ننگرهار تقویت استخبارات و حمایت نیرو‌های امنیتی افغان مهم است که حکومت افغانستان به‌گونۀ جدی روی آن کار می‌کند.
رییس اجرایی با هیات همراه‌اش به هدف افتتاح دومین نمایشگاه تجارتی میان افغانستان و هندوستان به شهر ممبی هند برای سه‌روز سفر کرده‌ است.
این درحالی‌ست که در حملۀ انتحاری روز سه‌شنبه در ولسوالی مومنددرۀ ننگرهار در میان جمع از تظاهر کننده‌گان ۷۰تن کشته و ۱۶۵تن دیگر زخمی شدند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.