سرپرست وزارت داخله به منسوبان پولیس: یا مشکلات مردم را حل کنید یا کنار بروید

- ۱۱ حوت ۱۳۹۷

سرپرست جدید وزارت امور داخله خطاب به منسوبان این وزارت می‌گوید یا به مشکلات مردم رسیده‌گی کنند و یا هم از مقام‌های شان کنار بروند.
مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله دیروز شنبه، ۱۱ حوت در محفلی به مناسبت روز ملی سرباز به منسوبان این وزارت هُشدار داد که هیچ‌گونه کم‌کاری و توجیه در راستای رسیده‌گی به مشکلات مردم برایش قابل قبول نخواهد بود.
mandegar-1آقای اندرابی بیان داشت که منسوبان پولیس یا برای تطبیق قانون و تأمین عدالت قاطعانه کار کنند و یا هم مسوولیت شان را بر دوش دیگران بگذارند و پوزش بخواهند.
او با اشاره به افزایش جرم‌های جنایی در شهر کابل و سایر شهرهای کشور گفت که مسوولان امنیتی به این مشکلات مردم رسیده‌گی نمی‌کنند و باید غفلت در این زمینه را کنار بگذارند. به گفته او: پولیس باید با مفسدان، مجرمان و ناقضان قانون برخورد کند؛ زیرا این مأموریت اصلی پولیس در مبارزه با زورگویان است.
اندرابی با بیان این‌که تمامی مسوولان پولیس در کشور به ویژه در کابل، شبانه در وظایف شان باشند و برای تطبیق قانون و تأمین عدالت قاطعانه کار کنند، تأکید کرد: «یا این مسوولیت را بگیرید و یا مؤدبانه معذرت بخواهید».
این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شود که وزارت داخله روز سه شنبه هفتۀ گذشته نیز با نشر اعلامیه‌یی، فهرست ۱۰ نفری افراد زیر تعقیب را فاش کرده است. در اعلامیه به نقل از مسعود اندرابی سرپرست وزارت داخله نوشته شده است که «مبارزه بر ضد تروریست، جنایت‌پیشه، اوباش، قانون‌گریز، قانون‌شکن و اخلال‌گران امنیت، هیچگاه سلیقه‌یی نخواهد بود.»
وزارت داخله تأکید دارد که چهره‌هایی را فاش می‌سازد که در برهم زدن زنده‌گی عادی مردم مرتکب جرم شده اند، اما از پنجه قانون فراری اند. پیش از این نیز وزارت داخله اقدام به نشر فهرستی از افراد مجرم کرده و گفته است که این کار پولیس را برای بازداشت عاملان جرم و جنایت در کشور کمک موثر کرده و این کار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.