اعضای شـورای ولایتی هـرات با هـم درگیر شـدند

- ۲۵ جوزا ۱۳۹۸

mandegarغلام حبیب هاشمی، عضو شورای ولایتی هرات مدعی است که محافظان کامران علی‌زایی، رییس شورای ولایتی این ولایت پیش از چاشت امروز وارد ساختمان شورای ولایتی شده و پس از درگیری لفظی، شماری از اعضای این شورای را لت‌وکوب کرده اند.
آقای هاشمی می‌افزاید که محافظان کامران علی‌زایی پس از درگیری لفظی و شلیک‌های هوایی، وکیل احمد کرخی، عبدالرحمان مرادی و محمد سردار بهادری، سه عضو برحال شورای ولایتی هرات را با ۵ تن از محافظان‌شان لت‌وکوب کردند.
آقای هاشمی می‌گویند که محافظان رییس شورای ولایتی بالای او نیز حمله کردند. این عضو شورای ولایتی هرات بیان می‌دارد، از این‌که آنان به مقام‌های محلی این ولایت از کامران علی‌زایی، رییس شورای ولایتی هرات شکایت کرده بودند، از سوی محافظان او مورد لت‌وکوب قرار گرفتند.
مهدی حدید، عضو دیگر شورای ولایتی هرات می‌گوید که بی‌احترامی محافظان کامران علی‌زایی به وکیل احمد کرخی و عبدالرحمان مرادی دو عضو شورای ولایتی هرات، سبب این درگیری شد.
مقام‌های محلی هرات تا کنون در این باره ابراز نظر نکرده اند. کامران علی‌زایی، رییس شورای ولایتی هرات نیز نمی‌خواهد در این زمینه با رسانه‌ها گفت‌وگو کند. این درگیری مسلحانه میان اعضای شورای ولایتی هرات در حالی صورت می‌گیرد که در چند ماه اخیر تنش‌ها میان رییس شورای ولایتی هرات و اعضای این شورا به شدت بالا گرفته است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.