احمدولی مسعود نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: دو تیم دولتی نتیجۀ انتخابات را با استفاده از کمپیوتر دستکاری می‌کنند

- ۲۵ سرطان ۱۳۹۸

ماندگار: دو روز پیش کمیسیون انتخابات در مراسمی به نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری اعتبارنامه دارد.
احمدولی مسعود، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری حین به دست آوردن اعتبارنامه می‌گوید که مسوولان حکومت وحدت ملی که به عنوان نامزد در انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند، در پی مهندسی تقلب انتخاباتی‌اند.
mandegarاین نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید: اخذ این اعتبارنامه به این معنا نیست که کار به پایان رسیده و کاندیدان ریاست‌جمهوری در مورد نحوۀ برگزاری انتخابات اعتراض ندارند.
به گفتۀ او، تضمین شفافیت انتخابات برای ما شرط اساسی برای شرکت در انتخابات می‌باشد.
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: مدت‌هاست که تیم دولت‌ساز حکومتی از امکانات دولت و پول بیت‌المال کمپاین‌های انتخاباتی راه‌اندازی نموده و تاهنوز هیچ اقدامی از جانب کمیسیون‌ها در این مورد صورت نگرفته است.
آقای مسعود می‌گوید: اکنون گزارش‌هایی به ما رسیده است که رهبران حکومت نامشروع وحدت ملی، مردم را سرگرم سیستم بایومتریک، رأی‌های گوسفندی و بگومگوهای معمول انتخابات نموده، خودشان در یک تفاهم قبلی سعی دارند این‌بار با تنظیم آرا به گونۀ کمپیوتری خود را برندۀ انتخابات اعلام نمایند.
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامۀ گفته‌هایش خاطر نشان کرده است: این دو تیم رأی اول و دوم را به‌خود تخصیص داده و فیصدی رأی باقی‌مانده را بالای سایر کاندیدان تقسیم کنند. این موضوع را اینجا در روز اخذ اعتبارنامه به‌خاطری یادآور شدم که هشدار دهم، اگر انتخابات عادلانه قبل از شروع رسمی کمپاین‌ها تضمین نگردد، هیچ‌کس نمی‌تواند سرنوشت مردم ما را با دست‌کاری رأی رقم بزنند و چنین پروسۀ رسوا قابل قبول ما نخواهد بود.
مسوولان در کمیسیون انتخابات اما گفته اند که آنان تمام آماده‌گی‌ها برای برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه را گرفته‌اند و در انتخابات ۶ میزان «بی‌طرف» و «امانت‌دار» می‌مانند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.