فواید حیرت‌آور لیمو

- ۲۲ اسد ۱۳۹۲

لیمو، محصولی معجزه‌آسا برای کشتن سلول‌های سرطان است که ۱۰۰۰۰ بار قوی‌تر از شیمی‌درمانی می‌باشد.
اما چرا ما در مورد آن زیاد نمی‌دانیم؟! به این خاطر که آزمایشگاه‌ها (شرکت‌های دواسازی جهان) با ساخت مشابه مصنوعی آن، سود زیادی به جیب می‌زنند. ولی شما هم‌اکنون می‌توانید به یک دوست کمک کنید تا از داروهای کیمیایی بی‌نیاز شود و بداند که آب لیمو در پیش‌گیری از بیماری‌ها مفید است.
طعم آن شیرین و لذت‌بخش است و فاقد اثرات وحشت‌ناک شیمی‌درمانی است.
چه‌گونه است که بسیاری از مردم باید بمیرند، در حالی که این خواص، محرمانه و محفوظ نگه داشته شده است تا مبادا منافع شرکت‌های بزرگ مولتی ملیونر به خطر بیافتد؟
همان‌طور که می‌دانید، درخت لیمو در دو نوع لیموی شیرین و لیموی ترش شناخته شده است. شما می‌توانید از این میوه به روش‌های مختلف مصرف کنید:
شما می‌توانید آن را به صورت استفاده از گوشت، افشره، نوشابه‌های آماده، شربت، شیرینی، غذا و غیره مصرف کنید.
لیمو بسیاری از خواص را داراست، اما جالب‎ترین اثر آن، در درمانِ کیست و تومورهاست.
خاصیت این گیاه در بهبود سرطان از همه نوع ثابت شده است. برخی می‌گویند که در تمامی انواع سرطان‌ها بسیار مفید است.
هم‌چنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت‌های باکتریایی و قارچ، و مقابل انگل‌های داخلی و کرم‌ها موثر است. و هم‌چنین تنظیم کنندۀ فشار خون بیش از حد بالا و ضد افسرده‌گی، استرس و اختلالات عصبی است.
منبع این اطلاعات جالب است: این اطلاعات از یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌گان دارو در جهان می‌‎آید، که می‌گوید تست‌های آزمایشگاهی بیش از ۲۰ سال از سال ۱۹۷۰، نشان داد که عصارۀ لیمو در تخریب سلول‌های بدخیم در ۱۲ سرطان، از جمله رودۀ بزرگ، پستان، پروستات، ریه و لوزالمعده… تأثیر دارد.
ترکیبات این میوه ۱۰،۰۰۰ بار بهتر از محصول Adriamycin، و مواد داروی‌یی که به طور معمول در شیمی درمانی در جهان استفاده می‌شود، کاهش رشد سلول‌های سرطانی را نشان داد. چه شگفت‌آور است!، اما شگفت‌آورتر این‌که: این نوع از درمان با عصارۀ لیمو تنها سلول‌های سرطانی بدخیم را از بین می‌برد و بر روی سلول‌های سالم تأثیر نمی‌گذارد.

منبع: روزنه

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.