افغانستان با مالدیف مساوی کرد

- ۱۶ سنبله ۱۳۹۲

مسابقه فوتبال افغانستان و مالدیف روز گذشته صفر در برابر صفر مساوی تمام شد.
این بازی در چارچوب مسابقات فوتبال جنوب آسیا در نپال برگزار شد و هر چند هردو کشور به مرحله بعدی بازیها راه یافته‌اند اما رقابت روز گذشته بر سر کسب صدرنشینی گروه B بود.
نتیجه تساوی این مسابقه افغانستان را در جایگاه دوم این گروه قرار داد و مالدیف به دلیل داشتن امتیازات بیشتر صدرنشین این گروه شد. قرار است افغانستان روز یکشنبه ۸ سپتمبر به مصاف نپال برود و مالدیف نیز ۹ سپتمبر در برابر هند قرار بگیرد.
افغانستان در مسابقه روز گذشته در نیمه اول بازی نسبتاً دفاعی داشت و در دقیقه نزدهم یک فرصت عالی را برای گل زنی از دست داد. در نیمه دوم بازی، افغانستان به ویژه در دقایقی آخری حملات خود را بر دروازه مالدیف بیشتر ساخت.
افغانستان در دقایقی ۶۳، ۸۵ و ۹۲ فرصت‌های را برای گل زنی ایجاد کرد که هیچکدام به گل تبدیل نشد.
اسلام‌الدین امیری، کاپتان تیم افغانستان در پایان این مسابقه به رسانه‌ها گفت که از «بازی امروز بچه‌های افغانستان راضی است و آنها آماده هستند تا روز یکشنبه در برابر نپال قرار بگیرند.»
آرش هاتفی، هافبک تیم افغانستان به دلیل دریافت دو کارت زرد در ترکیب تیم ملی افغانستان در بازی روز گذشته حضور نداشت.
از گروه A مسابقات، هند و نپال به مرحله نیمه‌ نهایی این مسابقات راه یافته‌اند. تیم افغانستان و مالدیف دو تیم منطقه جنوب آسیا هستند که در مرحله نهایی چلنج کپ نیز حضور دارند.
افغانستان در بازیهای لائوس توانست با دو پیروزی مقابل سریلانکا و مغولستان و تساوی مقابل لائوس بعنوان تیم نخست صعود کند و مالدیف نیز بعنوان میزبان مرحله نهایی چلنج کپ در این مرحله حضور دارند.
قهرمان مسابقات چلنج کپ که سال ۲۰۱۴ برگزار میشود، راهی مسابقات جام ملتهای آسیا خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.