اعلامیه بنیاد شهید احمد شاه مسعود به پیشواز از دوازدهمین سالروز شهادت قهرمان ملی و شصتمین سال تولدش؛

- ۱۷ سنبله ۱۳۹۲

هموطنان گرامی اسلام‌علیکم و رحمته‌الله و برکاته!
چنان‌که میدانید دوازدهمین سالروز شهادت قهرمان ملی افغانستان و هفته شهید در پیش است و مردم افغانستان این روز و هفته را به پاس ارج‌گذاری به ملیون‌ها شهید این سرزمین و قدردانی از قهرمان ملی کشور و فرزند فرزانه این مرز و بوم گرامی میدارند.
اما سوگمندانه در چند سال گذشته دیده شده است که کسانی با استفاده از حضورگرم مردم در تجلیل از شهادت قهرمان ملی، وارد میدان می‌شوند و با استفاده از داشتن تصاویر قهرمان ملی در موترهای شان، حرکت‌هایی را سامان میدهند که بدون شک شایسته علاقمندان قهرمان ملی و پیروان راستین او نیست.
ازاین‌رو بنیاد شهید احمدشاه‌مسعود از همه پیروان قهرمان ملی کشور می‌خواهد تا نگذارند که کسانی از آدرس و نام دوست‌داران قهرمان ملی، درروز شهادت او دست به حرکت‌های ناشایست و مردم‌ستیزانه بزنند. همچنان بنیاد شهید مسعود از ادارت امنیتی و پولیس کشور می‌خواهد تا جلو حرکت های مخرب افراد استفاده جو و وارداتی را بگیرند تا نظم جامعه و آرامش مردم در این روز مهم برهم نخورده و نارضایتی بار نیاورد و مردم ما بدون هیچ مصبیتی بتوانند از این روز و این هفته به عنوان یک فرهنگ ملی، عاشقانه و آگاهانه پاسداری و قدردانی نمایند.

با احترام احمدولی مسعود رییس بنیاد شهید مسعود

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.