دیوید مویس: فرگوسن به من هشدار داد

- ۲۵ سنبله ۱۳۹۲

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید سرآلکس فرگوسن قبل از بازی این تیم با بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا به او هشدار داده است که تیمش بازی سختی را پیش رو دارد.
منچستریونایتد در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا با هدایت دیوید مویس امشب در ورزشگاه اولدترافورد به دیدار بایرلورکوزن می‌رود.
دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد درباره گروه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت: وقتی با تیم‌هایی از آلمان، اسپانیا و اوکراین همگروه می‌شوید، نشان می‌دهد در گروه سختی قرار گرفته‌اید. به نظرم قرار گرفتن در این گروه انگیزه بازیکنان را بالا برده است تا بتوانیم با بازی‌های زیبا به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کنیم.
مویس در ادامه گفت: بازی با بایرلورکوزن بازی سختی برای ما خواهد بود. می‌دانم انتظارات زیادی از ما وجود دارد که تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا با سرآلکس فرگوسن به صورت تلفنی صحبت کردم و او به من هشدار داد و گفت منچستر یونایتد در یکی از سخت‌ترین گروه‌های خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است و باید با قدرت کامل به مصاف حریفان خود برویم.
سرمربی منچستریونایتد در پایان گفت: لیگ قهرمانان اروپا با آن چیزی که مردم فکر می‌کنند، تفاوت دارد. خیلی تیم‌ها مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها هستند. فصل گذشته رئال‌مادرید و بارسلونا امید زیادی برای قهرمانی داشتند اما هر دو در مرحله نیمه‌نهایی برابر تیم‌های آلمانی شکست خوردند. اکنون زمان قدرت‌نمایی فوتبال آلمان است. بایرلورکوزن حریف سختی برای ماست اما می‌خواهیم با قدرت به مصاف آنها برویم.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.