تاتا: بازیکنان بارسا به رکوردشکنی عادت کرده‌اند

- ۰۷ میزان ۱۳۹۲

سرمربی بارسلونا به شکستن رکوردها از سوی شاگردانش اهمیتی نمی‌دهد. او مدت دوری لیونل مسی را از میادین نامعلوم دانست.
بارسلونا در هفته‌ هفتم لیگا با دو گل برابر آلمریا به پیروزی رسید تا با ۲۱ امتیاز از هفت بازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد و رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند. تاتا، سرمربی آبی – اناری‌ها از عملکرد تیمش راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه دوم با عملکرد خوب ژاوی، اینیستا و فابرگاس در میانه میدان بر بازی مسلط شده و عملکرد خوبی را از خود نشان دادیم. خوشحالم که سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم. آلمریا در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشت و ما را شگفت زده کرد. به ویژه بعد از گل مسی مجبور شدیم تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.
پیروزی بارسلونا در هفتمین بازی خود در رقابت‌های لیگا بهترین آغاز در تاریخ این رقابت‌هاست. تاتا درباره رکوردشکنی تیمش گفت: فقط تلاش می‌کنم تا از تیم حمایت کنم. بازیکنان بارسلونا به رکوردشکنی عادت کرده‌اند.
لیونل مسی، ستاره آبی – اناری‌ها در دقیقه‌ ۲۹ این بازی آسیب دید و جای خود را به ژاوی داد. سرمربی بارسلونا درباره آسیب‌دیدگی‌ ستاره آرژانتینی تیمش گفت: مسی از ناحیه عضله پای راست درد می‌کشد. هنوز نمی‌دانیم تا چه زمانی از میادین دور خواهد بود. باید منتظر نظر پزشکان باشیم.
آتلتیکومادرید در داربی شهر مادرید موفق شد با یک گل رئال پرستاره را شکست دهد تا تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به آبی – اناری‌ها در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد. سرمربی آرژانتینی بارسلونا در ادامه سخنان خود به ستایش از آتلتیکو مادرید پرداخت که پا به پای تیمش حرکت می‌کند. او گفت: لیگا الان یک مدعی جدی قهرمانی دارد و آن آتلتیکو مادرید است. البته نباید تیم‌هایی مثل ویا رئال، اسپانیول و رئال سوسیداد را هم فراموش کنیم.
پس از آسیب دیدگی‌ لیونل مسی انتظار می‌رفت که خراردو مارتینو، نیمار را به جای او به میدان بفرستد اما سرمربی کاتالان‌ها حتی حاضر نشد یک دقیقه‌ بازی به نیمار در این دیدار بدهد. او درباره تصمیم خود در بازی ندادن نیمار گفت: چه بسا نیمار حالا ناراحت باشد. او در تمام نیمه دوم به گرم کردن پرداخت اما به بازی نرفت.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.