والی غزنی: مشاور فراری مورد اعتماد همه بود!

- ۱۸ عقرب ۱۳۹۲

۱۹ عقرب ۱۳۹۲

mandegarیکی از مشاوران مقام ولایت غزنی، مبلغ ۴۱ هزار دالر امریکایی معاش کارمندان این ولایت را دزدیده و فرار کرده است.
موسی‎خان اکبرزاده والی غزنی روز گذشته به روزنامۀ ماندگار گفت: این مشاور که سابقۀ کار طولانی در این ولایت داشت، مورد اعتماد همه بود و به همین دلیل به ادارۀ انکشافی ایالات متحده امریکا برای اخذ پول سایر مشاوران معرفی شده بود.
آقای اکبرزاده گفت که این‌بار او (صفی الله ابراهیمی مشاور فراری ولایت غزنی) پول هنگفتی از ادارۀ انکشافی ایالات متحده گرفته و فرار کرده است.
والی غزنی می‎گوید که در همسویی با نیروهای امنیتی در ولایت غزنی و پایتخت در تلاش بازداشت این «مشاور بی‌‎عزت» هستند.
والی غزنی از دزدیده‎شدن پول مأموران این ولایت ابراز نگرانی کرد و از نیروهای امنیتی خواست که در زمینۀ بازداشت فرد فراری تلاش‎های جدی به خرچ بدهند.
این درحالی است که شماری از باشنده‌گان شهر غزنی، والی غزنی را به بی‌کفایتی متهم کرده و می‌گویند که والی افرادی را به پست‌های مهم گماشته است که اکثراً خویشاوندان و دوستان نزدیک وی بوده اند. به گفتۀ مردم، در گذشته نیز فردی به نام صاحب خان ناصری که منشی والی غزنی بود، در یک سفر رسمی به ایالات متحده، بعد از… ادامه صفحه ۶
مشاور فراری مورد…
رسیدن به آنجا فرار کرد و دیگر بازنگشت. مردم شهر غزنی می‌گویند که ۱۲ نفر به عنوان مشاور والی غزنی، معاش دریافت می‌کنند که معاشات این افراد از ۷۰۰ دالر تا ۱۵۰۰ دالر است.
اما والی غزنی می‎گوید که او پنج مشاور دارد و آن‎ها در بخش‎های مختلف در این ولایت مصروف کار می‎باشند.
این در حالی است که چندی پیش نیز، ۲ کارمند مقام ولایت غزنی از سوی ریاست امنیت ملی به جرم اخذ ۴۵ هزار افغانی رشوت بازداشت شده بودند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.