پیام احمد ولی مسعود به مناسبت درگذشت مارشال فهیم

گزارشگر:19 حوت 1392 - ۱۸ حوت ۱۳۹۲

ملت مجاهد، سرفراز و مسلمان افغانستان! درگذشت مارشال محمد قسیم فهیم یکی از چهره‌های برجستۀ جهاد و مقاومت کشور و معاون اول رییس‌جمهوری را برای شما و جمهوری اسلامی افغانستان، تسلیت عرض می‌کنم. مارشال فهیم چه در دوران جهاد و چه در دوران مقاومت و چه در سیزده‌سال اخیر، نقش فعالی در مبارزات در برابر اجانب و تحولات کشور داشته و خدمات صادقانه‌یی برای کشور و ملت مجاهد انجام داده است. از این‌رو، وفات نابه‌هنگام او مایۀ تاثر عمیق بنده و همه مردم کشور شده است. mnandegar-3
خبر رحلتِ مارشال محمد قسیم فهیم چنان غیر مترقبه می‌باشد که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چارۀ جز تسلیم و رضا نیست؛ خداوند قرین رحمتش فرماید.
بنده به نیابت از بنیاد شهید احمد شاه مسعود، درگذشت مارشال محمد قسیم فهیم، چهرۀ برجستۀ جهاد و مقاومت ملی مردم افغانستان را برای خانوادۀ محترم‌شان و همه مردم افغانستان تسلیت عرض می‌نمایم.
مارشال فهیم یک شخصیت شناخته شدۀ نظامی و سیاسی بود و در انتقال مسالمت‌آمیز قدرت طی یک دهۀ اخیر نقش برجسته ایفا نموده است. مارشال فهیم طی همین دهه، همه تلاش خود را در جهت تفاهم، همدلی و نزدیکی مردم افغانستان به کار بست. شخصیت وی برای آینده‌گان منحیث یک چهرۀ نام‌دار جهاد و مقاومت به یادگار خواهد ماند.
از خداوندمنان خواستاریم که به همۀ بستگانش صبر عطا نماید .
خاطرش آسوده و بهشت جایش باد!

 

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.