گرامیداشت از سالروز شهادت قهرمان ملی و استاد ربانی در کوهدامن

- ۲۱ سنبله ۱۳۹۱

شورای مردم کوهدامن از یازدهمین سالروز شهادت قهرمان ملی کشور و نخستین سالروز شهادت رهبر جهاد و مقاومت، روز گذشته گرامی‌داشت به عمل آورد.
در مراسمی که روز گذشته در کوهدامن برگزار شده بود، فرماندهان جهادی، مقام‌های محلی و صدهاتن از رهروان قهرمان ملی کشور شهید احمدشاه مسعود و پروفیسور استاد برهان‌الدین ربانی رییس‌جمهور پیشین کشور اشتراک کرده‌ بودند.
فرماندهان جهاد و مقاومت در این مراسم، یک‌بار دیگر بر ادامۀ راه و آرمان‌های قهرمان ملی و استاد شهید تاکید کرده و گفته اند که تاپای جان در راستای برآورده‌سازی آرمان‌های برحق آنان مبارزه می‌کنند.
سخنرانان در این محفل، از کارکردهای ضعیف حکومت در ده سال گذشته به شدت انتقاد کرده و همچنان اعتراض‌شان را در مورد بی‌توجهی حکومت به ولسوالی‌های کوهدامن ابراز داشتند.
سخرانان در این گردهمایی گفته‌اند که در زمان طالبان، باغ‌ها، زمین‌ها و خانه‌های شان به آتش کشیده شد و جوانان شان به شهادت رسید؛ اما امروز به رغم همه مبارزاتی که مردم کوهدامن داشته اند، به مناطق آن‌ها توجهی صورت نمی‌گیرد.
در این همایش، ختم قرآن نیز به مناسبت سالروز شهادت قهرمان ملی کشور و پروفیسور استاد برهان‌الدین ربانی رییس‌جمهور پیشین و رهبر جهاد و مقاومت و سایر شهدای افغانستان برگزار شده بود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.