نجات یک جوان از قید رباینده‌گان در پروان

گزارشگر:30 ثور 1393 - ۲۹ ثور ۱۳۹۳

mnandegar-3مسوولان امنیتی ولایت پروان از آزادی یک پسر جوان که توسط چهار اختطافگران ربوده شده بود؛ خبر می‌دهند.
محمد معصوم فرزی فرمانده پولیس ولسوالی بگرام ولایت پروان دیروز به خبرگزاری جمهور گفت: « شب گذشته یک پسر جوان به نام وحیدالله که توسط چهار تن از رباینده گان از ساحات ولسوالی قره باغ ولایت کابل ربوده شده بود؛ توسط نیروهای پولیس ولسوالی بگرام در همکاری با نیروهای امنیتی ولسوالی قره باغ از منطقه قلعه خواجه رباط ولسوالی بگرام آزاد شد و کرولای رباینده گان به دست نیروهای پولیس افتاد».
به گفته آقای فرزی، وحیدالله با دو تن از دوستانش که از ولایت قندوز به کابل در حرکت بودند؛ در دروازه سه بگرام مورد تعقیب رباینده گان قرار گرفته و زمانی که زمینه برای شان مساعد شده بود؛ در منطقه حوت خیل قره باغ کابل این شخص ربوده شد.
او تصریح کرد: « زمانی که آنها توسط ما تعقیب می شدند؛ نیروهای پولیس از سوی رباینده گان مورد حمله مسلحانه قرار گرفت. اما بخاطر نجاد جان این پسر از سوی نیروهای پولیس فیر صورت نگرفت. به همین خاطر رباینده گان وحیدالله را رها کرده با استفاده از تاریکی شب از ساحه فرار کردند».
فرزی احتمال داد که هدف از اختطاف این پسر باج‌گیری و یا عمل نامشروع بوده که اختطاف‌گران به هدف خود نایل نشدند.
در عین حال، وحیدالله که باشنده اصلی ولسوالی حصه اول ولایت پنجشیر است با اظهار تشکر از نیروهای پولیس گفت که در ولایت قندوز زندگی می‌کند و بخاطر رفع یک ضرورت به کابل می رفت که در مسیر شاهراه پروان ــ کابل به چنگ رباینده گان افتاد.
گفتنی است که پیش از این نیز نیروهای پولیس ولایت پروان در سال های گذشته از نجات چند تن از قید ربایندگان در این ولایت خبر داده بود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.