احمد مسعود: طالبان به هیچ تعهد خود به غیرقرارداد خود با آمریکا عمل نکرده‌اند.





رییس اتاق های تجارت: برای پیوستن به تیم داکتر عبدالله، استعفا دادم خانجان الکوزی: کمبود حقجو را به شدت احساس می‌کنیم

گزارشگر:5 جوزا 1393 - ۰۴ جوزا ۱۳۹۳

mnandegar-3قربان حقجو، رییس اتاق تجارت کشور به منظور پیوستن به تیم اصلاحات و همگرایی به رهبری داکترعبدالله دیروز رسما از سمتش استعفا داده است. این نخستین مقام حکومتی است که بارفتن به صف کارزار های انتخاباتی از سمتش استعفا می دهد. آقای حقجو گفت که با این کار خود می خواهد ثابت کند که طرفدار حفظ قانون و مقررات در کشور است.
خان جان الکوزی، معاون اتاق های تجارت گفت: « تا ختم از انتخابات، عتیق الله نصرت به عنوان سرپرست اتاق تجارت، مسوولیت این اداره را به عهده دارد».
وی افزود که آقای حقجو شخصی است که کارایی های قابل توجهی در اتاق تجارت و سکتورهای خصوصی تا حال داشته است.
آقای الکوزی تصریح کرد که قربان حقجو از این پس به حیث مشاور اتاق تجارت و صنایع فعالیت می کند. همچنین معاون اتاق های تجارت کشور ضمن تاکید بر اصل بی طرف اتاق تجارت در روند انتخابات گفت که آقای حقجو به خاطر این که مسوولیت این اداره زیر سوال نرود؛ از سمت خود استعفا کرده و اتاق تجارت نیز درخواست وی را پذیرفته است.
آقای الکوزی اظهارداشت که این نهاد با رعایت اصل بی طرف مانند سایر شهروندان کشور در روند انتخابات شرکت می کند.
گفتنی است که اتاق تجارت کشور از فعالیت های چند ساله آقای قربان حقجو قدردانی کرده و به وی تقدیر نامه اعطا کرد. این در حالی است که قربان حقجو نزدیک به ده سال در بخش‌های مختلف اتاق تجارت از جمله در پست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و صنایع ایفای وظیفه کرده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.