فرمانده نیروی زمینی ارتش: طـالـبان را بکشـید والی فاریاب: تاکتیک تضرع و التماس در برابر طالبان پایان یابد

- ۱۰ سنبله ۱۳۹۳

mnandegar-3فرمانده نیروی زمینی ارتش افغانستان از نیروهای ارتش خواست برای سرکوب طالبان از همه امکانات نظامی استفاده کنند.
جنرال مراد علی مراد که به ولایت فاریاب سفرکرده است گفت: از آنجا که طالبان اعتقادی به صلح ندارند، باید از همه امکانات موجود برای سرکوب آن‌ها استفاده کرد.
وی تصریح کرد: طالبان شخصیت‌های مهم، مدارس، مساجد و تاسیسات عمومی را هدف قرار می‌دهند ،‌ آنان پس از آزادشدن از زندان دوباره به اقدامات خود ادامه می‌دهند.
وی از بین بردن پایگاه‌های طالبان در فاریاب را هدف اساسی نیروهای امنیتی افغان عنوان نموده و خاطر نشان ساخت که به تمام فرماندهان میدان جنگ صلاحیت داده شده تا پس از این از تمام سلاح و تجهیزات زمینی و هوایی در برابر این گروه استفاده کنند.
در این حال، محمد الله بتاش والی فاریاب هنگام استقبال از هیأت اعزامی وزارت دفاع به این ولایت، تأکید کرد: با طالبان به عنوان بخشی از تروریسم جهانی باید با قاطعیت برخورد شود و باید به تاکتیک تضرع و استراتژی التماس در برابر این گروه پایان داده شود.
چندی پیش جنرال عبدالرازق فرمانده پولیس ولایت قندهار، جنرال مصطفی محسنی فرمانده پولیس کندز و جنرال امین الله امرخیل فرمانده پولیس کندز نیز به نیروهای تحت امر خودشان دستور داده بودند که در صورت دستگیری طالبان آنان را بکشند زیرا به زعم آنها در غیر این صورت ممکن است این افراد در برابر پرداخت پول و رشوه به دادستان و قاضی آزاد شوند.

 

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.