دکتر اشرف‌غنی احمدزی: حاضرم در راه صلح سرم را فدا کنم

گزارشگر:29 میزان 1393 - ۲۸ میزان ۱۳۹۳

رییس ‌جمهور افغانستان در دیدار با شماری از بزرگان قومی ولایت‎های مختلف این کشور ضمن تشکر از مشارکت آنان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: جهت برقراری صلح در افغانستان حاضرم سر خود را فدا کنم.
دفتر مطبوعاتی کاخ ریاست جمهوری افغانستان روز گذشته با انتشار خبرنامه‎یی اعلام کرد: اشرف غنی احمدزی رییس جمهور کشور در دیدار با شماری از بزرگان قومی ولایت‎های قندهار، ارزگان، هلمند و زابل در کاخ ریاست جمهوری از مشارکت شهروندان این ولایت‎ها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی تشکر کرد.mnandegar-3
احمدزی در این دیدار تأکید کرد: بدون وحدت ملی و همکاری مردم افغانستان حفاظت از این کشور مشکل است و تمام افغان‎ها باید برای تحکیم صلح و ثبات در افغانستان دست به دست هم داده و اجازه ندهند بیگانگان خونشان را بریزند.
وی در ادامه افزود: رشد و توسعه اقتصاد افغانستان بدون تأمین صلح، ممکن نیست؛ برای همین تلاش می‎کنیم تا ابتدا صلح را در افغانستان برقرار سازیم و جهت برقراری صلح حاضرم در این راه سرم را فدا کنم.
بزرگان و متنفذان قومی ولایات قندهار، ارزگان، هلمند و زابل در این دیدار از اقدامات رییس جمهور جدید کشور در بیست روز گذشته تقدیر نموده و اعلام کردند: مردم ولایات آنان از اقدامات رییس جمهور حمایت می‎کنند و با عزم و اراده قوی، در کنار وی خواهند ایستاد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.