ویژه‌گیِ یک مرد واقعی برای ازدواج

گزارشگر:20 عقرب 1393 - ۱۹ عقرب ۱۳۹۳

بخش نخست

mnandegar-3مرد واقعی، همان مردی‌ست که وقتی دیگران به او نگاه می‌کنند، انگیزه می‌گیرند و خیلی وقت‌ها هم نگاه‌شان به او با کمی حسادت همراه است. او همان مردی‌ست که خانم‌ها به دنبالش هستند. این مرد بدون این‌که بخواهد، در هر جمعی در مرکز توجه قرار دارد.
در نوشتۀ زیر به ۲۵ خصوصیتی که باعث می‌شود به یک مرد، عنوانِ «مرد واقعی» داده شود، اشاره می‌گردد.
۱ـ پشتکار دارد
هیچ‌وقت تا پیروزی دست از کار نمی‌کشد. همان مردی‌ست که تا نفسِ آخر در برابر مشکلات ایستاده‌گی می‌کند.
۲ـ می‌تواند از خود و خانواده‌اش دفاع کند
مرد واقعی، ایثارگر و مهربان است. او برای کسانی که دوست‌شان دارد، بهترین پشتیبان و یاری‌رسان بوده و از هیچ تلاشی برای حمایت از آن‌ها دریغ نمی‌کند.
۳ـ در بهترین فُرم و اندام قرار دارد
قوی و ورزشکار است و برای جنس مخالف، بسیار جذاب.
۴ـ مرد واقعی شجاع است
نه این‌که هیچ ترسی ندارد؛ ترس دارد ولی آن را پذیرفته است و در هر موقعیتی با آن روبه‌رو می‌شود.
۵ـ مرد واقعی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد
شوخ‌طبع است و همیشه آدم‌های زیادی را با بذله‌گویی‌هایش دور خود جمع می‌کند.
۶ـ مرد واقعی داستان‌های زیادی برای تعریف کردن دارد
او زنده‌گی بسیار متفاوت داشته است و دارد. اشتباهاتی مرتکب شده، اما توانایی این را دارد که اشتباهاتش را به شوخی تعریف کند. ماجراجویی‌هایی داشته است که هر کسی دوست دارد در مورد آن بشنود.
۷ـ مرد واقعی می‌تواند به خودش بخندد
این یکی از لازمه‌های مرد واقعی است. شما هیچ‌وقت نمی‌توانید مرد واقعی را مسخره کنید، چون خودش هم به ما ملحق خواهد شد. هیچ‌کس نمی‌تواند بهتر از خودش، خودش را مسخره کند.
۸ـ مرد واقعی متواضع است
بخشی از این به‌خاطر توانایی او برای خندیدن به خودش می‌آید. به هر پیروزی که دست پیدا کند، هیچ‌وقت از خودش درنمی‌آید و اگر هم این اتفاق بیفتد، می‌تواند دوباره مثل قبل خاکی شود.
۹ـ مرد واقعی تحصیل‌کرده است
پیش‌نیاز آن مدرک تحصیلی نیست، بلکه عطش یادگیری است. او دوست دارد یاد بگیرد و این کار را می‌کند. این به او کمک می‌کند بتواند با افراد از هر وضعیت و موقعیت اجتماعی و اقتصادی ارتباط برقرار کند. خیلی راحت و هوش‌مندانه می‌تواند با تاجران بزرگ و مبلغینِ مذهبی رابطه داشته باشد.
۱۰ـ مرد واقعی، مردِ مردهاست
مردی است که دوست نداشتنِ او بسیار سخت است. سرسخت و اکثر اوقات ساکت است، اما می‌تواند هر لحظه زیرِ خنده زده و لطیفه‌یی تعریف کند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.