والی جدید بغلان معرفی شد

- ۰۴ میزان ۱۳۹۱

عبدالمتین بیک معاون اداری و مالی اداره مستقل ارگان های محلی روز سه شنبه رسما سلطان محمد عبادی را به عنوان والی جدید ولایت بغلان، معرفی کرد.
پیشتر اداره مستقل ارگان‌های محلی اعلام کرد که براساس تصمیم تازه این اداره و ریاست جمهوری، والیان هفت ولایت کشور از جمله بغلان، تبدیل شده اند.
به گزارش خبرگزاری بخدی، آقای بیک گفت که از این پس سلطان محمد عبادی به عنوان والی جدید بغلان ایفای وظیفه خواهد کرد.
به گفته او منشی عبدالمجید والی پیشین ولایت بغلان به عنوان مشاور ریاست جمهوری مقرر شده است.
در همین حال، سلطان محمد عبادی که در جمعی از کارمندان ادارت دولتی این ولایت صحبت می کرد، از شورای ولایتی، ارگان های امنیتی و دستگاه های عدلی و قضایی این ولایت خواست تا در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم او (عبادی) را همکاری کنند.
او، تامین امنیت، مبارزه علیه فساد اداری و توجه به بازسازی را از اولیت های کاری خود اعلام کرده است.
آقای عبادی می‌گوید تا زمانی که ولسوال ها، قوماندان امنیه و سایر ارگان های محلی وظایف شان را درست انجام ندهند تامین امنیت در این ولایت ناممکن خواهد بود.
والی جدید بغلان هشدار داد، در صورتیکه کارمندان ادارات محلی مطابق به لایحه وظایف به کار خود ادامه ندهند، به زودی از سمت های شان برکنار خواهند شد.
سلطان محمد عبادی، قبلا در سمت های مختلف، در ادارات دولتی کار کرده و به تازگی از سوی رییس جمهور کرزی به عنوان والی بغلان انتخاب شده است. بغلان در شمال کشور از ولایت های نسبتا ناامن به شمار می رود که مخالفان مسلح دولت در شماری از ولسوالی ها و قریه های دور آن به شکل گسترده نفوذ و فعالیت دارند.
مردم بغلان ابراز امید واری می کنند که با آغاز به کار والی جدید، وضعیت امنیتی در این ولایت بهبود یابد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.