ریاست امنیت ملی: خدایداد در زندان است

گزارشگر:دو شنبه 22 جدی 1393 - ۲۱ جدی ۱۳۹۳

ریاست عمومی امنیت ملی، شایعات در رابطه به فرار رییس خدایداد را از زندان رد کرده است و گفته است که پرونده این فرد، به دادگاه معرفی می‌شود تا به کیفر برسد.
شایعه فرار خدایداد از زندان بعد از آن زبان به زبان شد که گفته می‌شود چهار تن از اتباع خارجی که تا کنون هویت شان به گونه مشخص اعلام نشده است، توانسته اند از یک زندان امنیت ملی در کابل فرار کنند؛ اما بعد از دو روز دوباره در کابل به بند افتادند. mnandegar-3
در پیوند با این رویداد این نکته قوت گرفته بود که ممکن است که این فرار از زندان به هدف فرار دادن رییس خدایداد یکی از جانی ترین افراد کشور سامان داده شده باشد و بعد صفحات اجتماعی پر از خبر فرار خدایداد شد.
اما در اعلامیه‌یی که از سوی ریاست عمومی امنیت ملی به نشر رسیده آمده است که این شایعات از سوی برخی از افراد به سبب مغشوش ساختن اذهان مردم پخش می شود.
ریاست عمومی امنیت ملی ویدیوی چهره و صدای رییس خدایداد را به رسانه ها فرستاده است.
رییس خدایداد چندی قبل به اتهام قتل و اختطاف از سوی ریاست امنیت ملی کشور بازداشت شد.
ریاست امنیت ملی گفته است که این شایعات در شرایطی نشر شده که قرار است رحمت الله نبیل سرپرست این ریاست به هدف کسب رای اعتماد به حیث نامزد ریاست امنیت ملی به مجلس نماینده‌گان معرفی شود. اما در اعلامیه امنیت ملی در مورد خبر فرار کردن چهار زندانی خارجی اشاره‌یی نشده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.