نماینده‏گان مجلس پاکستان: امریکا ملا فضل‌الله را می‎کشد

گزارشگر:سه شنبه 7 دلو 1393 - ۰۶ دلو ۱۳۹۳

mnandegar-3مقامات عالی دفاعی پاکستان می‌گویند واشنگتن به اسلام آباد اطمینان داده است که ملا فضل الله رهبر طالبان پاکستان را در افغانستان دستگیر خواهد کرد یا او را خواهد کشت.
عالم ختک قائم مقام وزارت دفاع پاکستان روز دوشنبه با حضور در کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان و ارایه گزارش‌هایی به اعضای این کمیسیون، اعلام کرد که امریکا به پاکستان اطمینان داده است در صورتی که ملا فضل الله را زنده دستگیر کند، او را بلافاصله تحویل پاکستان خواهد داد.
طاهر حسین مشهدی عضو کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان در این باره گفت: امریکا یا هر کشور دیگر که بخواهد با پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم همکاری کند، این همکاری باید با جدیت و صداقت همراه باشد.
این نماینده مجلس سنا گفت: ما تاکنون تجربه این نوع همکاری را با امریکا نداشته‌ایم و اگر امریکا بخواهد در این زمینه به پاکستان کمک کند، باید صادقانه رفتار کند.
پاکستان مدعی است که ملا فضل الله رهبر گروه تحریک طالبان پاکستان در افغانستان مخفی شده است و از خاک افغانستان دست به طراحی حملات تروریستی علیه پاکستان می‌زند.
چیزی که حکومت افغانستان آن را پیوسته رد می‎کند. دولت افغانستان باور دارد که اسلام‎آباد از تروریسم به حیث ابزار در روابطش با کشورهای خارجی استفاده می‎کند و از همین طریق امتیاز می‎گیرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.