وزارت امور داخله: ۹۴، سال مـرگ طالبان است

- ۱۱ ثور ۱۳۹۴

شنبه ۱۲ ثور ۱۳۹۴

 

وزارت داخله با اشاره به چالش‎های نیروهای امنیتی در سال‎ پیش‎رو می‎گوید که ۱۳۹۴ سال مرگ طالبان و تروریستان خواهد بود.
صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله به خبرگزاری جمهور گفت: گروه‌های تروریستی تلاش دارند تا فعالیت‌های‌شان را گسترش دهند، اما این فعالیت‌ها به هر سطحی که باشد، نمی‌تواند نیروهای امنیتی را تحت تاثیر قرار دهد.
mnandegar-3آقای صدیقی افزود، نیروهای امنیتی در میان مردم افغانستان جاگرفته اند، اما گروه‌های دهشت افگن در میان مردم جا ندارند.
سخنگوی وزارت امور داخله گفت، سال جاری، سال پر چالش برای نیروهای امنیتی افغانستان است. تحرکات تروریستان در این سال بیشتر خواهد شد؛ اما توان و ارادۀ قاطع برای مبارزه با طالبان داریم.
او گفت که سال ۹۴، فصل مرگ گروه‌های تروریستی نیز خواهد بود.
در همین حال، دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع ملی می‌گوید، در هر جایی‌که تهدید موجود باشد، وزارت دفاع ملی عملیات گسترده‌یی را راه اندازی خواهد کرد.
آقای وزیری گفت که سطح تهدیدهای در حدی نیست که نگرانی‌ها را در میان مردم افغانستان به وجود آورد.
سخنگوی وزارت دفاع ملی می‌گوید همین اکنون، عملیات‌های گسترده نیروهای ارتش برای رفع تهدیدها در اکثر ولایت های افغانستان جریان دارد.
او گفت هرآنجایی که تهدید شکل گیرد، توسط نیروهای امنیتی، رفع خواهد شد.
هم اکنون، عملیات نیروهای امنیتی در سراسر کشور جریان دارد. به ویژه در ولایت کندز در شمال شرق کشور تلفات سنگینی بر طالبان وارد کرده اند. همچنان گزارش ها از ولایت غزنی می‎رساند که نیروهای امنیتی به ولسوالی‎هایی مسلط شده اند که در سیزده سال گذشته از کنترل دولت خارج بود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.